TV4-podd


Kolla vad som sändes i TV4 Skaraborg imorse. Inslaget om vår podd. Hurra!

Dock han jag tröttna på mitt eget nervösflin redan innan klockan 8 (ja, jag såg samtliga sändningar fram tills dess mvh narcissisten). Och vad anträffar sista frågan, den om vi vill jobba med radio, måste jag förtydliga att frågan jag svarade på var om vi ville utveckala på podden. För det är ju DET vi vill. Vi älskar den här podden som om det vore vårt tredje barn. Typ. Så nu önskar vi bara att det står en rad generösa samarbetspartners och väntar på oss med välfyllda lönekuvert inför nästa inspelning. Hör av er vettja!

 
 

Kommentarer
Postat av: Diana - Level Up!

Du är så bra!!! VÄRD ALL CRED i världen:D

Svar: Kärlek till dig! <3
OPROFESSIONELL

2013-09-17 @ 16:57:00
URL: http://levelup.blogg.se
Postat av: amanda

haha asså nu när jag lyssnat era poddar så läser jag era inlägg med er dialekt... hade en kärlek från skövde så dialekten ligger mig varmt om hjärtat...

sen en fråga... oteknisk som jag uppenbarligen är så fattar jag inte hur man gör för att lyssna i itunes :( hur gör man? (är ägare av en iphone och mac så lite pinigt att inte fatta hela itunes grejen)

Svar: Hej! Haha, denna hatkärlek jag själv bär till min västgötska. Det är härligt när det är så många som gillar den :) Jag tror att du måste ladda ner en app som heter Podcaster till den telefon och via den hämta från iTunes. Jättelätt! Kolla Apstore :)
OPROFESSIONELL

2013-09-17 @ 17:22:59
Postat av: Amanda

sisådär då va man premunerant(svårt ord att säga ännu svårare att stava), tack för hjälpen :)

Svar: Hej och välkommen! Håller med om prenume... premun... prenunme... äh! Ordet ;)
OPROFESSIONELL

2013-09-17 @ 19:51:18
Postat av: a

du skötte dig ju sketabra!!

Svar: Tack! :)
OPROFESSIONELL

2013-09-17 @ 22:03:45
URL: http://envig.blogg.se
Postat av: J

Så otroligt roligt att det går så bra för er! Jag hinner typ aldrig lyssna men jag är med er själsligt såklart (och det jag hört är superbra) :).

Svar: Ja. Vi är så jättestolta över vår pod! Du får lyssna på feministpodden vi slipar på just nu! :)
OPROFESSIONELL

2013-09-19 @ 11:49:25
Postat av: Sandra

Haha vad skoj! Kul att ni har fått så många lyssnare. Sist jag var med i TV var jag skitfull (härligt värre) på Sweden Rock och de gjorde nåt inslag i vårat camp (för vi är lite speciella). Tror det var SVT. Har inte vågat forska vidare i det dock.

2013-09-20 @ 01:35:54
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback