TÄVLING: Vinn en åkpåse från Buppa Brand


Hej vänner! Nu kommer en rolig grej åt er.
Vi har en fantastisk tävling i samarbete med Buppa Brand den här veckan.
 
Vinn en valfri åkpåse av följande fyra modeller:



För att tävla
Lämna en kort motivering varför du vill vinna.
Berätta vilken av de fyra modellerna du önskar vinna.
Glöm inte lämna din mail.
 
Tävlingen avslutas fredag 4 oktober kl 23:59.
Vinnare presenteras måndag 7 oktober.

Glöm inte att ni även kan tävla på vår facebook, hos MOA och på instagram (@oprofesionell2). Med andra ord har ni FYRA chanser att vinna en åkpåse. Så grymt!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill vinna, är sjukt dålig på motiveringar så vad sägs om att motiveringen blir mina två barn (22mån och 8mån)? De skulle älska att sitta i en ny åkpåse (som inte är ärvd) så vilken som helst av de fyra skulle vara perfekt ifall vi vann!


Tack för en jätterolig och ärlig blogg, och pod!!!
(Obs! Detta är inte för att fjäska utan orkar bara inte skriva två inlägg!)
kram

2013-09-30 @ 20:42:29
Postat av: Elli

Jag vill vinna åkpåsen foxy gör den var såååå fin. Har två barn på 2 år och 6 månader så den skulle absolut komma till användning också;) håller tummarna!!

2013-09-30 @ 21:06:28
Postat av: Josefine

Vem vill inte ha en Lady Buppa, finns den i vuxenstorlek att ha i bilen skulle jag gärna vilja ha det också. ;) Annars tror jag min 15 månaders dotter skulle bli lycklig att få åka runt i en lyxig åkpåse!

2013-09-30 @ 21:13:34
Postat av: evilina

Jag vill vinna black star till min tredje stjärna.
Som trea i syskonskaran finns ju reda allt och de finns alltid andra saker tt lägga pengarna på så de som funkar får följa med en säsong. till. Fast de vore ju vmldigt lyxigt med en ny åkpåse som dessutom är 100 gånger snyggare än den vi har. :)

2013-09-30 @ 21:17:33
URL: http://peanutandbean.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag (och Hjalmar) tycker att Foxy är sjukt snygg och skulle värma kalasbra när vi byter till sittdelen nu i vinter. Och vem blir inte glad av ett färgglatt mönster i vintermörkret?

2013-09-30 @ 21:28:39
URL: http://rebeccamedresten.vimedbarn.se
Postat av: Linda

En lady buppa skulle göra min dag.
Just för henne är jag lite svag
Hon får mitt hjärta att slå
Och skulle passa perfekt i höst till nr två

2013-09-30 @ 21:29:16
Postat av: sussi

Men helt enkelt för att det börjar bli kallt här uppe i Norrland! :p
En Foxy hade jag valt om jag vann.

2013-09-30 @ 21:31:46
Postat av: sussi

Men helt enkelt för att det börjar bli kallt här uppe i Norrland! :p
En Foxy hade jag valt om jag vann.

2013-09-30 @ 21:32:42
Postat av: mica

Har en ettåring som började inskolningen på dagis IDAG! Mitt hjärta brister för att jag kommer sakna honom sååå mycket.
Men med en åkpåse hinner vi umgås många många fler minuter varje morgon, eftersom vi slipper alla jobbiga overallpåklädningar! En varm åkpåse räcker biten till dagis.
En nummer fyra, lady buppa, skulle passa toppenbra!

Tack för en underbar blogg!

2013-09-30 @ 21:36:08
Postat av: Olivia

Men Tjena. Önskar vinna åkpåse Foxy. Grymt snygg och rejäl. Kommer definitivt hålla lillkillen varm under förmiddagsluren på dagis då de sover ute i vagn. (Han börjar dagis i december, han som är min lilla lilla bebis. Men bebis har blivit stor...)

2013-09-30 @ 21:38:14
Postat av: Anna-Lena

Håller tummarna för att vi har turen att kunna låta lillchefen få åka fint i en Black star nu i vinter. Dom ser både fina- och som min mamma skulle ha sagt; "rejäla" ut :)

2013-09-30 @ 21:45:02
URL: http://rackarna.wordpress.com
Postat av: Malingrevåker

Jag skulle så gärna vilja vinna en foxy! Vore perfekt både till vagnen och för vår ekonomi som är lite tryckt just nu, hoppas på tur!

2013-09-30 @ 21:46:42
Postat av: Caroline

Mitt fina gudbarn Max fyller 1 år om tre veckor och börjar första dagen inskolning på dagis samma dag och det skulle vara kul att kunna ge honom en fin och varm åkpåse att sova i efter lunch i den kommande vinterkylan. Han vill sova i en Foxy, om gudmor får bestämma ;)

2013-09-30 @ 21:48:04
Postat av: Lisa - mamma till Alexander och William <3

Jag vill vinna en Foxy till min lilla William som kommer börja med sittdelen mitt i vintern!

2013-09-30 @ 21:50:36
URL: http://jagochliten.webblogg.se
Postat av: Johanna Fernandez

Vintern är på ingång och snart börjar min jobbigaste tid på året (iallafall vad gäller dagis lämningar och hämtningar!) Dagis ligger 7 km från oss (åt fel håll så jag får åka tillbaka när jag ska till Jobbet!) Och då jag inte har körkort blir det till att promenera och åka buss. Det skulle kännas bättre om jag visste att Melissa hade det varmt och gosig till vagnen! Dessutom är den ju underbar att titta på, en black star får gärna flytta in i Mellis vagn!

2013-09-30 @ 21:54:58
URL: http://johannaz.vimedbarn.se
Postat av: Lina

Vi vill vinna lady Buppa till vår dotter Flora som fyller 1 år den 3:e oktober!

2013-09-30 @ 21:55:44
Postat av: amanda

3. foxy

Vi fick veta att min sambos arbetsplats skulle dra in på personal dagen efter vi kom hem från bb, med andra ord står vi nu med enbart min föräldrapenning som inkomst och en liten bebis som man vill ge allt till, så jag vill vinna en fin åkpåse till henne :)

2013-09-30 @ 21:59:36
Postat av: Isabelle

En gammschleten morsa från väst
ska om två veckor ordna en fest
"på mitt barns födelseda
får lady buppa bli bra
men jag hade helst sett dig där som vår gäst"

TITTA VILKEN SMÖRIG LIMERICK JAG HAR SKRIVIT TILL DIG!! <3<3<3<3<3

Pls låt mig vinna. Jag vinner aldrig något. Dessutom hade det varit kul att ge korv-lasse på hans ettårsdag den tolfte oktober!

2013-09-30 @ 22:11:07
URL: http://blogghen.wordpress.com/
Postat av: lisa

Eftersom min lilla tjej alltid får dras med ut på alla x antal promenader med hunden hade det vart perfekt med en åkpåse att 'slänga' ner henne i & slippa massa på & avklädning, ★ nr 1 black star ★ hoppas jag på för den är så himla snygg helt enkelt!

2013-09-30 @ 22:12:05
Postat av: Tina Carlström

Åh jag vill gärna vara med och tävla om en black Star, nr1.
Nu när höst och vintern kommer behöver vi en varm och skön åkpåse till dagis när lillan ska sova ute i vagnen. Hon har jättesvårt att sova inomhus och sover bäst ute i sin vagn. Hittills har vi klarat oss med tjocka kläder och filtar. Men för att klara minusgrader måste vi ha en åkpåse. Jag hoppas vi får chansen att värma lillan med en buppa åkpåse.

Hälsningar Tina Carlström

2013-09-30 @ 22:17:11
Postat av: Natalie Frisk

"What does the Fox say?"
Buppa-Buppa-Pa-Pa-Paow! ;O

Vi vill ha en FOX!! ♥

2013-09-30 @ 22:18:06
Postat av: Jenny

En Foxy skulle piffa upp vår tråkiga svarta vagn. Fräsigare tyg får man leta efter.

2013-09-30 @ 22:47:07
Postat av: s p i n d e l t j e j e n

Nummer 1! För den matchar den toppenfina filten från Buppa som jag fått av min vän <3
Och så vore det tokbra att ha en extra fin åkpåse som komplement när vår billiga hänger på tork när lillen skitat ner den med sina slaskiga fossingar och kladdiga händer! :)

2013-09-30 @ 23:00:55
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Josefinkan

Åh, den där lady buppa,
skulle passa utmärkt till min lilla puppa!
Hon allting annars begagnat får,
men jag tror egentligen inte att det sätter några allvarliga spår... MEN, en ny åkpåse skulle ju sitta fint då vi ingen längre har,
så att hon fint kan sova ute i alla sina da'r!

2013-09-30 @ 23:14:20
URL: http://josefinkans.blogg.se
Postat av: Cecilia

I min iver att städa undan vintern när våren kom ifjol, packade jag undan min dotters åkpåse aningens för snabbt. Den var tydligen fuktig och nu när temperaturen åter sjunkit och den packades upp upptäckte jag att den möglat. Oh no, liksom.

Om vi vann, skulle jag välja nummer 2, White Circle and dansa runt med den på huvud framför min man och säga; Jag sa ju att jag skulle lösa det!

MVH Slarviga Morsan

2013-09-30 @ 23:16:57
Postat av: Camilla Wihlborg

Med en FOXY skulle Lillan sova middag sött
Och mamman skulle slippa vara så trött....

2013-10-01 @ 02:24:06
Postat av: Camilla Wihlborg

Med en FOXY skulle Lillan sova middag sött
Och mamman skulle slippa vara så trött....

2013-10-01 @ 02:24:49
Postat av: Hanna

Min motivering är megadålig. Vi har redan en jättefin åkpåse från brio som vi fick med vagnen men hallå? Har ju suktat efter en buppa-påse sen ett år tillbaka. Och då kom lillknatten i våras... Alldeles för länge till kallare tider. Nå väl. En foxy hade vi valt!

2013-10-01 @ 02:26:05
URL: http://hejhejhanna.blogg.se
Postat av: Therese

Jag skulle vilja vinna lady buppa till dottern då hon får ärva det mesta av sin 5 år äldre bror, således också åkpåsen. Något nytt och fint vore underbart!

2013-10-01 @ 07:49:33
Postat av: Hugo

Min mamma har spanat på Black Star så länge att det börjar bli löjligt. Och jag ska inte sticka under stolen att jag också gillar den starkt. Men pga ett nyinköpt hus så finns inte riktigt pengarna till en åkpåse just nu och det betyder att vi får hålla oss hemma de kallaste vinterdagarna. Och det tänker jag inte gå med på nu under min första vinter! Om jag och mamma vinner lovar vi att ge oss ut varenda vinterdag, för det fins inget dåligt väder, bara dåliga åkpåsar.

2013-10-01 @ 08:29:13
Postat av: Maria

Min lilla räv hade suttit fint i en foxy! Just nu är hon åkpåselös så den här vinsten hade suttit perfa!

2013-10-01 @ 08:30:34
Postat av: Sofia

Jag skulle verkligen behöva en åkpåse till min älskling på 8 månader. Idagsläget har jag ingen, och vi vet alla att föräldrapenningen inte är någon guldgruva av pengar. Däremot ger föräldraledigheten så mycket mer, kärlek, gosiga kramar och en del spännande matäventyr ( för att nämna några ). Jag vill gärna ge den person som älskar mig gränslöst varenda dag något litet tillbaka, en varm och gosig lady buppa nr 3 skulle passa perfekt och verkligen göra nytta.

Med vänlig hälsning,
En kämpande mamma

2013-10-01 @ 08:44:08
Postat av: Karin

Jag hade jättegärna velat vinna en åkpåse nummer 1 till min bebis som kommer i januari. Dels perfa tajmingen, samt att ettan hade matchat mammans tatueringar alldeles lysande:-)

2013-10-01 @ 09:12:20
Postat av: Heléna

Vi kommer att få värsta julklappen i år, min allra sista bebis som kommer efter 9 år, trodde inte jag skulle få fler så jag gjorde mig av med alla grejer tidigare. En Black Star skulle passa ypperligt till den lilla skrutten <3

2013-10-01 @ 09:14:31
URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
Postat av: Ann-Charlotte

En lady buppa hade passat till min dotters och kommande minis vagn. Den behöver verkligen ett "facelift". Håller tummar och tår!

2013-10-01 @ 09:42:03
URL: http://www.ackadacka.blogg.se
Postat av: desiree

jag skulle vilja den med cirklar har försökt tidigare på tävling men vann inte! jag har suktat efter den med cirklar & stjärna extremt länge nu men har aldrig lyckas norpa till mig en när det har varit bra priser! ag vill vinna så att jag kan ge en till min sis i överraskning nu när hon har det tufft & behöver inhandla till sin kommande & barnet hon redan har.

2013-10-01 @ 09:59:24
URL: http://oskrivnabladet.blogg.se
Postat av: Elin

Skulle hemskt gärna vilja vinna en black star så att lill-knodden som är beräknad mitt i vintern slipper börja sitt liv med att avundsjukt blänga på storasysters åkpåse. Klart man ska börja sitt liv med att få åka i nåt så snyggt som en Buppa! :)

2013-10-01 @ 10:02:53
Postat av: Anna O

Min fina bästa vän är gravid och beräknad födelsedag är i februari och då är det ju KALLT!!!! ;-). Hon är världens bästa tjej och sååå fantastisk med min lilla dotter så jag är så glad att hon ska bli mamma! Vill gärna överraska henne med åkpåsen Black Star!

2013-10-01 @ 10:28:18
Postat av: Johanna

För sju veckor sen födde jag vårt första barn, en liten-liten grabb på bara 1660 gram, han gjorde nämligen sin entré i världen nio veckor före BF. Efter en tuff start med kuvös och intensivvård följt av totalt fem veckor på neonatalavdelningen är vi äntligen hemma och njuter av vår fantastiske FRISKE lille Raffe. De enda sviterna av hans tidiga födsel är infektionskänslighet och lite svårighet att hålla värmen. En ordentlig åkpåse skulle såldes passa perfekt för min frusne lille plutt nu när hösten är här, extra roligt vore det eftersom hans "födelsedag" (BF) inträffar om två veckor och eftersom han kom till oss lika plötsligt som ett stjärnfall håller kag tummarna för att vinna en black star!
Många kramar

2013-10-01 @ 10:32:02
Postat av: Lois/ohemul

RS-virus, bökiga overaller och vantar som aldrig vill sitta kvar på små kalla händer... Just mars är ju en kämpigt månad, barnmässigt.
MEN!
Det är också då våren tveksamt funderar på en comeback och morgnarna långsamt blir lite ljusare. Plus att jag får ännu en liten knodd att älska och bli galen på.
Denna lilla knoddhen vill jag hjärtans gärna värma och gosa ned i världens finaste Buppa Foxy. Alltså, supergärna.
*håller tummarna hårt*

2013-10-01 @ 10:47:08
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: Lisa

När det nu tvunget måste bli kallt
Skulle det vara extra ballt
Att låta Puppan vintern lång
Använda en Lady Buppa som kokong

:-)

2013-10-01 @ 10:55:19
Postat av: Katta Kvack

He he. På grund av att jag är världens mest orutinerade trebarnsmorsa så har Morris inte någon åkpåse till sin vagn. Och det hade väl varit okej om inte temperaturen sjönk för var dag som går just nu och det visade sig att stackaren hade iskalla, ISKALLA, händer efter morgonens promenad. Men istället för att hålla tyst om mina tillkortakommanden som öm moder, så tänker jag att jag använder mig av dem för att tävla om en åkpåse. Det gäller ju att vara klok liksom.

Jag drömmer om Lady Buppa! SÅ fin!


2013-10-01 @ 12:41:45
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

jag är med! önskar en Lady Buppa till charlie.

hm, jag är urdålig på motiveringar. åkpåse är ju så smidigt helt enkelt. man slipper pälsa på ongen så hen ser ut som en tjock bratwurst när man har en åkpåse. jag har dessutom en dotter som blir varm fort, och att då plocka av plagg efter plagg.. det fungerar inte i höst och vinter. därför vore en lady buppa åkpåse perfekt för oss, då kan hon glida runt med stil och dessutom slippa svettas ihjäl :).

mvh nathalié

2013-10-01 @ 13:18:43
URL: http://thelifeofyarp.wordpress.com
Postat av: Ellen

Mitt i mörkaste november ska jag på dop för mitt första lilla kusinbarn Hugo. Det hade varit fantastiskt att få komma med en Foxy och överglänsa alla andra doppresenter.

2013-10-01 @ 13:30:36
URL: http://elloen.blogg.se
Postat av: Emma

Det här med att välja vagn och tillbehör som är snygga och inte bara praktiska är något alldeles nytt för mig. Därför vore det roligt att få byta ut den gamla osnygga begagnade som omatchar vagnen mot en fantastiskt snygg Black Star!

2013-10-01 @ 13:52:06
Postat av: Petra

Äntligen verkar det som om vi ska få en liten bebis, har några veckor kvar, efter att ha förlorat två barn innan vågar vi inte köpa något innan den lill* är ute, så en fin black star skulle vara en toppenvinst!

2013-10-01 @ 14:36:06
Postat av: Sara

Vem vill inte susa gatan fram i stil? Om min dotter kunde prata vet jag att hon skulle sagt "mamma, nu får det vara nog! Jag vill ha en Lady Buppa!!! snälla..."'

2013-10-01 @ 16:12:40
Postat av: Elin

Lilla gossen vill inte frysa i vinter och vill åka stylish i snygga Lady Buppa åkpåsen från Buppa Brand.
Kram Elin

2013-10-01 @ 17:56:11
Postat av: Johanna

Åh! Min lilla tjej Alice skulle åka så fint i Black Star nu i vinter, dessutom är den åk-påsen vi har nu för stor för vagnen, men dessa passar lagom i en mindre vagn! :)

2013-10-01 @ 20:14:02
Postat av: Hanna

Jag vill gärna vinna en åkpåse (nr 4), hade planerat att köpa en själv den här månaden, men hela föräldrapenningen gick till ett besök hos veterinären istället.. Lagom kul. Så håller tummarna här borta, så lilla Ville får åka i stil (och värme) på promenaderna framöver! Tack för en go blogg och pod. <3

2013-10-01 @ 20:34:03
URL: http://skrynkel.blogg.se
Postat av: Jennie

Vi har nyligen fått en älskad son nummer tre.
Ärva saker från brorsorna tyckte vi var en bra idé.

Men det funkar ju inte alltid med storebrorsornas gamla grejer
när man ska ut på stan och tjusa allt från tanter till bebistjejer

Nej, när man i vagnen ska flirta och mysa
är det bara Buppa Foxy som hindrar en bebis från att frysa.

2013-10-01 @ 23:34:13
Postat av: Therese

Hej och tack för en väldigt uppiggande blogg! Sitter alltid och småler när jag läser dina inlägg :) Varför ska jag vinna? Jag och min sambo väntar vårt första barn (BF slutet av januari men lär ju bli februari) och är som man borde överlyckliga. Jag skulle vilja "ge" mig och vårt barn en varmåkpåse eftersom han föds i vintersverige. Åkpåse nummer 1 skulle jag välja. Ha en bra dag! /Therese och lillbebben i magen

2013-10-02 @ 07:21:07
Postat av: Jenny

Nr 2 är ju bara så fiiiiiiin!
Vårt tredje barn är nu 1år och skulle verkligen behöva en ny egen. Den som vi har nu har hans två storasystrar slitit ut. I princip. Typ. Nästan iaf.

2013-10-02 @ 09:51:05
Postat av: Åsa Maria

WUHUU!! Jag vill vinna! Vi lever på kärlek just nu, men kärlek betalar inga åkpåsar (tyvärr).
Jag b e h ö v e r verkligen en åkpåse till min 11-veckor gamla Sigge i höst/vinter (har ingen). Efter en helt sängliggande graviditet (och därmed sjukskrivning) och en pluggande sambo så lämnar vår ekonomi liiite övrigt att önska. Vi skulle bli jätteglada om vi vann den supersnygga Foxy till vår turkosa vagn!

2013-10-02 @ 10:57:55
URL: http://bebisgrejen.blogspot.com
Postat av: Bella

Jag skulle så gärna vilja vinna en foxy åkpåse till min lilla tjej. Behöver pimpa vår svarta vagn med någon härlig färg, och vad skulle då passa bättre :)

2013-10-02 @ 11:06:09
Postat av: Liw

Lady Buppa, helt klart. Eftersom det finns ingenting liknande på marknaden och den är helt genial!

2013-10-02 @ 11:41:04
URL: http://finalyan.se
Postat av: Liw

Lady Buppa, helt klart. Eftersom det finns ingenting liknande på marknaden och den är helt genial!

2013-10-02 @ 11:41:14
URL: http://finalyan.se
Postat av: Emma H

Jag skulle vilja vinna nr 4, lady buppa. Så otrolgt fin och så mysig den ser ut. Så väldigt gosigt min lille Alfred skulle ha i den i vinter! Kram och tack för att du skriver min favoritblogg!

2013-10-02 @ 14:49:37
Postat av: Linda

Skulle gärna vilja vinna en lady buppa :). Har precis fått nr 2 o är inne i den där hektiska första tiden. Så varvat med det roliga o mysiga är det där dåliga samvetet där vid de tillfällen man inte kan vara där för båda barnen. En lady buppa skulle helt enkelt förgylla vår vagn och tillvaro så de där jobbiga dagarna blir lite roligare :).

2013-10-02 @ 14:58:07
Postat av: Tobias

Jag skulle vilja vinna en snygg åkpåse till min son och hans underbara mamma(min sambo). Vår son sover bäst i vagnen så min sambo går med honom i ur och skur, det blir flera mil i veckan. Nu börjar det bli kyligt och hon bäddar ner vår son med filtar vilket är mysigt men ganska besvärligt innan han är ordentligt inlindad. Så jag skulle vilja överraska min sambo med en åkpåse som kan följa med på vagnpromenaderna och värma vår sovande lilla son:) vet att hon skulle uppskatta det när hon promenerar runt och bl.a. lyssnar på er podcast:) nr 1 eller 2 passar nog vår vagn bäst! Sen när jag tar över föräldraledigheten får jag också chans att bädda ner grabben i den schyssta åkpåsen:)

2013-10-02 @ 15:27:09
Postat av: Evelina

Men alltså... Klart min lilla Luddis ska ha en lady Buppa, lix? Schysstaste åket i stan!

2013-10-02 @ 19:08:29
Postat av: Hanna

Hallå där!
Varför man vill vinna en åkpåse. Ja, för att dom är sjukt snygga.
Jag har en liten ettåring, och hon skulle nog gilla en läcker åkpåse som dessa, läs mamman tycker den skulle passa bra i vår fina vagn.
Så vad är det för någon åkpåse vi vill ha chansen att vinna då, jo Lady buppa!

Tack för mig! :)

2013-10-02 @ 21:05:10
Postat av: Karin

Alltså, Bo fryser om tårna (och de biffiga lårena). Eftersom han på knappt fem månader lyckats växa ur sin liggdel både på längden och på tvären så är åkpåsebehovet stooooort. Tänk vad glad han skulle bli om han vann en Lady Buppa (ok, hans mamma också. Ganska jätteglad.)

2013-10-02 @ 21:19:48
Postat av: Hanna

Ah men Foxy! Herre dude vad snygg och originell den är!!! Skulle jag gärna vinna till min 2-årige son och till den lilla i magen (5 veckor kvar nu). Vore så behövligt!

2013-10-03 @ 08:01:55
URL: http://www.dooelaa.com
Postat av: Felicia

Hej Matilda! Jag vill så gärna vinna! Det skulle vara sån bra hjälp för en ung student med mycket begränsad ekonomi. Ännu är bebis inte klar med det skulle lugna en mammas ekonomiska oro till stor del. Vi skulle bli väldigt glada för en white circle eller en black star!

2013-10-03 @ 09:08:22
Postat av: Monica

Jag och min man har vetat att vi är med barn i knappt 2 veckor, och att vi ska vänta i hela 33,5 (hehe) veckor till med att hälsa på den lille känns som en enda stor evighet! Hur som helst, vi skulle bli så glada om det första vi införskaffade till bebisen var en så pass snygg åkpåse som Foxy som vi dessutom vann genom två av mina favorit-poddare!

2013-10-03 @ 18:46:51
Postat av: Lisa

Men asså Lady Buppa, vilken goding. Den vill vi ha, pappan, lillen och jag. Då jag slutför masterstudier och pappan endast fått ett timbaserat jobb sedan han hastigt och lustigt blev av med sitt förra är ekonomin minst sagt tight. En ny åkpåse behöver införskaffas men det finns ingen chans att vi kan köpa denna pärla just nu. En vinst skulle lyxa till vår vardag en aning.
Hoppas, hoppas, hoppas!

2013-10-03 @ 20:55:38
URL: http://lisanow.blogg.se
Postat av: Anna

Jag vill, jag vill, jag viiiilllll vinna den himla snygga buppa-åkpåsen nr 1: black star! Hade passar vår vagn ypperligt nu när vintern så smått börjar nalkas!

2013-10-04 @ 00:05:56
Postat av: Cecilia

En sak som skulle glädja mig,
och min lilla söta tjej
Är en åkpåse med stjärna på,
för att värma hennes lilla tå
Och för att värma en liten rumpa,
på min lilla goa stumpa!

Vi skulle alltså önska en Black Star om vi skulle ha sån tur att vi skulle vinna!

2013-10-04 @ 08:12:12
Postat av: Emelie

Åh vad jag vill vinna - helt enkelt för att slippa besväret att flytta min FOXY mellan enkelvagn & syskonvagnen sisådär 4ggr per dag (som dessutom bor på separata våningar i huset) Även om grannarna säkert skrattar gott åt mig när svetten rinner i ytterkläderna, bebisrn hämger på höften och gaparedan han gnuggar ögonen, och treåringen står bredvid och imiterar farbror Scar eller Rosalinda i Pippi på de sju haven "Ska jag sticka kniven i dig?!" "Är du mör än knubbis?!"

Jag tror att en black star nr1 skulle inge mitt mammaliv liiiite mer harmoni! :)

2013-10-04 @ 08:25:21
Postat av: Erika

Jag vill såklart vinna en åkpåse. :) Anledningen.. Ja det är ju inte direkt gratis med åkpåse och allt annat som man behöver införskaffa nu till hösten och vintern åt sin lilla sommarbebis. Därför vore det perfekt om vi vann en åkpåse, för då kan vi spara de slantarna och lägga dem på blöjor och diverse andra förnödenheter åt vårat junihjärta istället. Om vi vann skulle vi välja den första åkpåsen utan tvekan, älskar prickar!

2013-10-04 @ 08:33:54
Postat av: marlene

Nu jar skrivit på instagram, moas bloggnoch nu här, spännande med tävlingar, även om man själv inte vinner så är det roligt att åtminstone tävla. OM vi , jag o lillfisen, hade vunnit så hade vi blivit om vi hade fått en foxy. Så hade man kunnat byta ut våran hemskt gråa åkpåse, ungen ser ut som en grå larv, inte alls som den busiga glada ungen han är, färger påverkar ju våra sinnen. Hoppas o håller alla tummar o tår jag kommer åt!

2013-10-04 @ 08:35:22
Postat av: Sanna

En stjärna till en stjärna!

Buppabrands åkpåse med stjärna skulle passa perfekt till mina små då de är mammas och pappas alldeles egna små stjärnor!

2013-10-04 @ 08:54:59
URL: http://sannamariew.blogg.se/
Postat av: Denise

Min dotter älskar att vara ute på promenad i vagnen och vi vill gärna kunna fortsätta med detta k vinter och då är en åkpåse ett måste. V i vill vinna Black Star!!

2013-10-04 @ 09:21:20
Postat av: Moster Milla

I natt föddes mitt första syskonbarn *jublar* och jag hade väldigt gärna velat ge henne en åkpåse från Buppa. Nr. 4 Lady Buppa skulle passa för den lilla perfekt.

2013-10-04 @ 09:51:30
Postat av: Diana

Åh jag vill vinna en Black Star som mitt gudbarn kan få krypa ner i nu i vinter.

Så snygg och stilren!

2013-10-04 @ 09:53:24
Postat av: Malin

Jag (vi) fick just en brun åkpåse (modell ullared)av en bekant. Och den skall vi ha i vagnen (vi köpte för 300 spänn) på dagis. Men hemma hade det ju varit underbart att ha en NY flådig Lady Buppa åkpåse i våran skralltiga gamla Emmaljunga. Som barn nummero fyra så blir det praktiskt taget bara ärvda prylar. En sådan där mönsterstark goding hade min egna godigt passat perfekt i!

2013-10-04 @ 09:58:05
URL: http://missparkas.blogspot.com
Postat av: Jessica M

Jag vill så hemskt gärna vinna en Black Star till min lille Henry som alldeles strax ska byta till sittdelen på vagnen. Våra vinterpromenader hade blivit 1000 gånger mysigare med en varm och praktisk åkpåse från the Buppa Brand!

2013-10-04 @ 10:32:37
Postat av: Bea

Väntar en liten flicka som beräknas komma i slutet på November. Har försökt tänka på miljön och köpt så mycket begagnat som möjligt, så det hade varit roligt att vinna en ny snygg Foxy-åkpåse :)

2013-10-04 @ 11:23:47
Postat av: Isabelle

Jag skulle vilja vinna en lyxig åkpåse till min kusin som väntar sitt första barn men tyvärr inte mår så bra, därför vore det himla kul att få muntra upp henne med en åkpåse åt det lilla pyret! Tror att hon skulle gilla den mönstrade varianten Foxy eller black star!

2013-10-04 @ 14:14:33
Postat av: Therese B

Efter 2 missfall och 26 månaders försök är det äntligen våran tur. Mitt i kallaste februari är våran knodd beräknad och h*n (och jag) skulle älska att åka runt i en foxy åkpåse =)

PS. Tack för en grym blogg (både din och Moas) och podd!

2013-10-04 @ 18:48:35
Postat av: Malin Wigren

Jag väntar en liten kille om ca en månad. En åkpåse behövs ju tyvärr, om vintern blir som förra året. Skulle vilja ha White circle om jag vinner, den är superfin!!

2013-10-04 @ 20:47:58
Postat av: Emma

4. Lady Buppa

...

För att mitt barn fryser!

2013-10-04 @ 20:48:32
Postat av: IDA ★

Mitt barn ska åka nerstoppad och må,
när man skall åka egen landå,
här lille Hugo får du krypa ner,
och du bara himlen o stjärnorna ser

Önskar att vinna en Black Star! ★

2013-10-04 @ 21:01:21
Postat av: Emma Balderud

Påsen vi föll för har nummer tre.
Den kommer göra succé.
Minimannen håller sig varm hela turen,
Samtidigt som han kan middagsluren.

2013-10-04 @ 22:42:09
Postat av: Linnea

Njae asså jag och smulan vill vinna för att vi vill de. Och en av två skulle slippa frysa..

2013-10-04 @ 23:25:12
Postat av: Sanna

En cool åkpåse (nummer 1) till en cool grabb är ju självklart!! :)

2013-10-04 @ 23:40:01
Postat av: Sofia Dahlbom

Jag önskar vinna åkpåse nr 3 :)
Jag och killen väntar vårt första barn 24 dec så detta hade varit en perfekt första julklapp till lilla Kotten ♥

2013-10-04 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback