Ett snabbt hej!


Hä' på er! Idag har jag gjort en massa andra saker än att sitta vid datamaskinen och blogga. Jag har bla:

- Torkar kopiösa mängder barnsnor.
- Påbörjat min andra veggo-vecka här i livet.
- Varit ute i friska luften i nästan FYRA timmar en vardag. Äntligen nått att stilla mitt skavande barn-i-lägenhet-på-tredje-våningen-samvete.
- Fått huvudvärk av alla frisk luft.
- Lagt mig i soffan och ojat mig över huvudvärken.
- Påstått att jag antagligen är allergisk mot frisk luft.

Ja,det kanske inte var mitt mest genomtänkta påstående någonsin, det jag jag ge er. Men jag har sovit rätt lite det senaste, OKEJ?!

 
Huvudvärken kan vid närare eftertanke ha fötts av att ha stått och spänt sig fyra timmar i 14 grader och snålblåst iförd en ynka jeansjacka på överkroppen pga "såg varmt ut när jag gluttade ut imorse". Men det kan lika gärna var allergi. 




Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Vi äter relativt mycket vegetariskt, idag blev det ihopplock från kylen, såg inte så gott ut med blev väldigt gott!
Kokt potatis, stekta champinjoner, lök och sojabönor. Sedan god kall röra till gjord av creme fraiche, fetaost och vitlök! Alltså den röran kan göra vilken rätt som helst god! :)

Svar: Veggo är sååå gott. Glad att jag börjat äta det ordentligt nu :)
OPROFESSIONELL

2013-09-23 @ 21:10:49
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Sandra

Läste "preggovecka" istället för veggovecka (#läserdetjagvillläsa) och hann för en millisekund bli sådär lyckligt pirrig för din skull. Men å andra sidan, veggovecka är säkert också något att vara lyckligt pirrig över!

Svar: Haha vad galet! :) Inga fler preggoveckor än på ett tag. Gjorde nog med dem förra året ;)
OPROFESSIONELL

2013-09-23 @ 22:22:58
URL: http://glagla.blogg.se
Postat av: Sandra

Blickade tillbaka i ditt arkiv och upptäckte en massa härliga inlägg, en del smått mörka men också djupt vackra :) antar att det blir mindre tid för filosofi när man har två små att ta hand om!

Svar: Tack :) Nä, tankeverksamheten upptas ju allt som oftast av något annat ;)
OPROFESSIONELL

2013-09-25 @ 12:08:23
URL: http://sandramariakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback