Hej, självömkarn här!


Saker som kändes urbra att önska sig i bröllispresent:
En långweekend i Barcelona.
 
Saker som kändes skithärliga i planeringsstadiet:
En långweekend i Barcelona. Utan barn!
 
Saker som kändes SÅ HIMLA GRYMMA i vi-har-precis-köpt-en-resa-perioden:
En långweekend utan barn i Barcelona. 
 
...
 
Saker som känns helkorkade och hur tänkte vi här? Och hur fan ska vi klara av att vara borta från barnen i fyra nätter? Och barnens små lukter?!?! Och skratt?!?!? Och röster?!?!? Och fjuniga morgonruffs?!?! Och små små små skor som alltid luktar gott fast de är helt svettiga?!?! Och torkade mellissmörgåsar under bordet (för ja de är också mysiga)?!?!! Och... ja snart börjar jag till och med ömma för bajsblöjorna och vakennätterna. Ge mig en timme till så känns väl även de fyra magsjukorna vi hade på rad i vintras gulligt och sakningsbart. Ja, helkorkat och hjärtslitande känns det nu när det är 12 timmar kvar. Vilket då? Jo:
En långweekend i Barcelona. Utan barn! *hulk hulk*
 
/självömkarn 
 



Kommentarer
Postat av: Frida

Haha ja, lycka till!
Jag minns det där inlägget du skrev och tipsade om videon "Dumb ways to die" som jag btw fortfarande skrattar åt om jag ser. Men i alla fall; de har släppt ett väldigt roligt mobilspel. Tänkte bara säga att jag genast tänkte på dig när jag laddade hem det. Den videon förgyllde liksom min dag när du lyckligtvis la ut den här!

2013-10-01 @ 21:20:03
Postat av: Lovisa

Ha så himla kul!!

2013-10-02 @ 07:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback