Hemligheten


Sådär ja! Då har vi släppt ännu en magisk pod. Idag tar vi upp HEMLIGHETEN, vad det är för något får ni lyssna på i podden. <--- (pass upp på cliffhanger liksom) 

Vi snackar också om driv, vad som får en att fortsätta utvecklas, om ödmjukhet, självpepp, obehaglig ärlighet och att stå upp för sig själv. Vi tar dessutom upp hur vi är olika Moa och jag eftersom det har efterfrågats eftersom vi ofta är så himelens otroligt jättesynkade i våra åsikter. 

På vår Facebooksida har vi startat en diskutionstråd där ni gärna får dela med er av era tips på hur ni hittar driv, vad som hjälpt er att komma framåt och vad ni gör om ni kör fast. Självhjälp internetstyle lixom.

Lyssna på podden gör du på iTunes, i appen podkicker till Android eller här nedan på bloggen.
Hoppas att ni gillar podden! (eller, jag förutsätter att ni gör det, eftersom vi lägger ner hela vår själ i den här poddden och oss älskar ni väl. Väl? Väl?! *uppfostrande strängblickar* Jag tänkte väl det... :D )


 

Här har ni dessutom en bild där ni kan skymta tavlan vi snackar om i podden. 

 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag tänkte bara avslöja mig själv. Följer din blogg och efter att ha gått med i instagramvärlden idag följer jag dig även där. Okej. Jag lyssnar på er podd också. Känn dig förföljd ;) Men det är för att du verkar vara grym!

2013-11-12 @ 21:42:58
URL: http://hejhejhanna.blogg.se
Postat av: Marie

Ville kika in och tacka och bocka för att ni tog upp driv. Det var jag som mailade till er via fb.
Ni kom med bra grejer som jag har tagit till mig. Frågan - Vilket liv vill du ha? är något jag har funderat på ett tag.
The Secret ska jag låna. Har reserverat den och ska hämta den idag. Ska bli intressant.

Tack för inspirationen tjejer!

2013-11-13 @ 05:42:34
URL: http://halvgronkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback