hej hej


Ja hej på er!
 Det är bara jag som kallar på er uppmärksamhet hetlt fräckt såhär på fredagskvällen. Men ingen anledning att oroa sig, jag ska försöka att inte störa er i uppladdninen till matchen. Och typ sabba hela rutinen med att duka fram chirre med dirre på soffbordet och andäktigt trä på den blågula tröjan. Nä, jag ska försöka fatta mig relativt kort.

Eller? Vid närmare eftertanke är inte det där med att fatta sig kort min grej. Inte alls fatiskt. Men det ser jag som ett charmigt personlighetsdrag *ler självsäkert* Men jag antar att om ni surfat er in hit mitt under pågående fotbollsbatalj ändå kanske inte är sådär överdrivet intresserade av att se två av europas största mansegon kicka boll mot varandra med ett gäng bortglömda lagkamrater bakom sig. Antagligen inte (asså, peppen att det finns människor som tycker att jag är mer intressant än Zlatan! *kastar slängkyssar och vinkar filmstjärneaktigt* )

Inte är det så att jag har något särskilt jätteintressant att bjussa er på heller. Tyvärr. Jo, kanske kan förtälja att jag faktiskt slapp betala självrisken på syrrans hemförsäkring igår. Ingen kraschad data alls. Bara nybakta bullar och många oooooo- och aaaaa-ande över bra planlösning och hemmets otroliga ljust & fräscht-het. 

 
Sen har Iris kört traktor, jag och Jocke haft vårt första äktenskapliga gräl (det handlade om choklad och dess obefintlighet i våra skåp), jag vunnit två uuuthruuligaaa auktioner på tradera, lyssnat på Alabama/Lisas mycket älskvärda pod - - > (här lyssnar du) < - -  och typ blåst bort i en kraftig höstvind som smekt slätten idag som en ryktborste smeker en hästskinka. 

Och nu är det helg. Hipp hurra!


Traderavinsternas traderavinst. Fasiken vad jag ska flärda mig i denahära.










Kommentarer
Postat av: Alabama

Men ÅH, tack!!!

Grymt bra traderat också!

<3 <3 <3

2013-11-15 @ 21:17:52
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Malin

Haha du är 1000 gånger bättre än Zlatan!

2013-11-15 @ 21:24:06
Postat av: maria

det är väl klart att det är mer intressant här inne än i Lissabon! alla gånger! :)

2013-11-15 @ 22:00:41
URL: http://mariabergstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback