Fårklappning och hemfridsbrott


Var?
Hemma på "kontoret" då rå.

Hur? Sittandes. Helt klädd i svart (ej pga sorg. Helt enkelt är det så att min garderob drar åt den svart-vita skalan, där vitt ofta utgår pga mamma till kladdmumrikar). 

Gör? Försöker mobilisera den energi som krävs för att ta tag i att ringa ett par samtal. Går sådär eftersom jag ju uppnebarligen boggar istället. Tuggar också på ett leksandsknäcke äggstyle, dessa är i sin tur fastlimmade med Kalles randiga (bästa uppfinningen sedan hjulet och elden). Samt försöker mig på det här med te. Går sådär, med teet alltså.


Känner?
 Pepp. Har precis varit på möte och hoppas ju såklart att det som sades där blir av snart. mihihihihihi Känner också smärta i min vidriga skada, den ska jag blogga närmare om vid ett senare tillfälle. Är ännu för traumatiserada för att ens kunna prata om den.

Tänker? "Gud vad myigt vi hade igår" när jag scrollar i mobben (som jag tagit upp för att ringa men glidit in på annat). Igår var vi tex på resturang Gyllene Måsen. Sen klappade vi får också. Bra mix.

 

Tycker? Att lönen skulle kunna ta och komma snart... *mal flyger ur plånboken*

Hör? Jocke som just bullrade in genom dörren. Sen lyssnar jag på Maggio också.

Ska? Spana in min syrras nya hem. Är lite förgrymmad över att jag ännu inte fått någon inbjudan efter att de flyttade in för två veckor sedan. Och förra veckan när jag tröttnade på att vänta på en inbjudan som aldrig kom, bjöd in mig själv flera gånger och fick till svars att jag inte kunde komma pga "målar om", "inte hemma", "sjuka". Pfff... typiskt dåliga bortförklaringar liksom. Så idag planerar jag att kaxigt och helt oanonserat kliva in och ba: "Yoy yoy watz up! Big sistah' in the HOUZE yao!" Kan dock bli pinigt om hennes sambo sitter och typ spelar Fifa i kallingar i soffan och min syrra inte är hemma. Och vi liksom tittar på varandra och jag stammar hehehhe skoja bara... jag ska gå nu... och typ smyger baklänges ut medan jag vinkar lite generat och samtidigt råkar välta ner en icke fastskruvad hylla (sånt kande de ännu inte hunnit fixa med ju) där hans dyra dator ligger och som faller i golvet och typ går i tusen bitar och...

Eh. Jag tar nog och ringer innan helt enkelt. 


Listformat nallat av HP.



Kommentarer
Postat av: Lina

Dum fråga, men har du alltid kaviaren under äggen? Jag gör alltid tvärtom :D

Superduperbra blogg! :)

2013-11-14 @ 15:30:37
URL: http://undradejust.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gyllene måsen: bästa eufemismen ever.

2013-11-15 @ 19:27:29
URL: http://popfroken.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback