Storslagna köperier för en billig penning.


Hei hei! Idag har jag handlat grejer minsann. Shoppat. "Gjort stan". Se på fan! Och då har jag lagt 0 kr på den miniperson med storlek 98 som sliter ut varenda byxknä någonsin buret, och jag har inte heller handlat till vår bebis som behöver nya strumpor typ var tionde sekund. Nänä. Bättre opp! Idag har jag handlat till mig själv. 


Först köpte jag detta guldarmband! Åjo. Allt är visst guld som glimmar. Även om det är från HM. Och kosta 39.90...


Och sedan investerade jag djärvt en 10 styck i dessa urtjusiga nagellackeringar. 

Så allt detta bling blev mitt till ett sammanlagt pris på 70 riksdaler. Liksom KA-TCHING på glamourkontot!
*gnuggar nävarna*

 



Kommentarer
Postat av: Tina

Fint armband!

2013-05-31 @ 07:51:37
URL: http://photobytina.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Armbandet är såå fint!! Men var försiktig med det, mitt gick sönder direkt :(

2013-05-31 @ 14:02:25
URL: http://fanzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback