PEPPODDEN!


Nu har vi äntligen fått tid att podda lite,
Moa och jag. Vi kan ju börja med att säga att det som skulle blivit en förlossningspodd istället utvecklades till att bli en PEPPODD! Hurra! Och hav nu förtröstan, ni förlossnings-junkies, nästa vecka blir det värkpanik och huvuden som roterar genom cervix - vi lovar!

Men den här veckan kände vi direkt att det enda rätta var att haka på det kroppssnack som florerat i media den senaste tiden. Så vi snackar kropp och idéal, vikthets, ätstörningar, att gå från flicka till kvinna, hur kroppen känns efter barnafödande och varför Moa struntar i att köpa baddräkt. 

Så lyssna på direkten vettja! Ni kan som vanligt lyssna här nedan, hos Moa, på iTunes och på era smartphones, iPhone som Andriod. Och efter ni lyssnat - dela gärna med er av era egna kropps-pepp-tips. Alla kan vi hjälps åt ta tillbaka våra kroppar! PEPP!

 






Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker alla i hela världen borde lyssna på era poddar! Visdom på hög nivå! Och skönt att höra att man inte är helt ensam om såna åsikter, när man har massor med kvinnor omkring sig som är "anti-pepp" om man får kalla det så.
Keep it going!

2013-05-18 @ 12:45:16
URL: http://imsogoingfrench.blogg.se
Postat av: Frida

Så jäkla bra! Vilket sommarpepp!
Jag har efter lyssnat på er podcast raderat alla så kallade "inspirationskonton" på instagram, med hashtags som #fitspo #instafit #cleanfit typ. Det känns så jäkla gött!
Tack för en riktigt bra podcast och en riktigt bra blogg.

2013-05-19 @ 10:55:42
Postat av: Phelicia

Bästa podden jag hört. Precis vad jag behöver lyssna på med mina nyfläskiga-bristningsben! Har haft sådana komplex över dem så jag var tvungen att lyssna två gånger på eran podd - jo på riktigt. TVÅ gånger. Lär bli fler.
Det är så viktigt att påminna sig själv om att DET ENDA sättet man skapar en bikinikropp på är genom att sätta på sig en bikini. Voila! Redo för att flasha min totalt omuskulösa och oretuscherade kropp för allmän beskådan! Är så glad att ni gjorde den här podden. DETTA ÄR MIN BIBLISKA VERS! Istället för tidnings-äckel-smal-fixerings-bibeln jag fixerat mig vid. Vill verkligen hylla dig och Moa till skyarna. Bästa, klokaste ni. Tack.

2013-05-26 @ 02:38:26
URL: http://phelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback