Saker jag önskar jag kunde säga att jag gör, men inte kan.


- Gör egen barnmat.
Ja, alltså på ETT sätt kan jag ju säga att jag gör det. Men sedan sa någon att bröstmjölk inte räkanas. Å då sket det sig ju lite...

- Sparar massor av pengar.
Går int'. Har försökt, men det är trist. Jättetrist!

- Sår frön och odlar saker på balkongen.
Bara lat.

- Tar mobilfria dagar.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vad sa du sa du?

- Är ute i friska luften varje dag med barnen.
Men mina barn hatar ju faktiskt att vara ute på vintern. Riktigt synd alltså, annars hade vi hajkat loss med termos och långfärdsskrillor varje dag. Joråsåatte...







Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kom just hit från startsidan och är redan helt fast! Jag har skrattat så mycket att jag har fått helt ont i kinderna!

Svar: Haha välkommen! Och förlåt för ontet ;)
OPROFESSIONELL

2013-03-19 @ 21:54:47
Postat av: Sabina

En till bild där iris är kopia av sin mamma!

Svar: Tycker du? :)
OPROFESSIONELL

2013-03-20 @ 12:19:33
URL: http://www.binabus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback