Kvällens göromål.


Eller i sanning är det mycket mer av ett icke-göromål. För Jocke tog på sig ansvaret för myten om studentlivet och drog på fest med klasskamraterna, Iris härjar hos min lillsyrra fram till imorgon och Ian sover redan tungt i mitten av dubbelsängen enligt tradition. Så vad återstår då för lilla mig?

Jo, men seriöst soffmys skulle ju jag då vilja påstå. Detta är självklart redan påbörjat då jag tar alla möjligheter till slapp som ges. Har ätit den godaste lufttorkad skinka en kan tänka sig, ost, som även den var obeskrivbart himelsk, samt fuktat min i veckan rätt utslitna strupe med en iiiiskall öl. I sann blogganda kom jag på att jag självklart borde fotat allt detta härliga! Men då var det slut och alltså redan försent... *Nomnom* Attans!


Kommentarer
Postat av: Louise

Men oj vilken lycka att snubbla in på en så härlig blogg!! :0) kul, och massor har jag att läsa ikapp... Påsken är räddad! :0)

Gla påsk!

2013-03-30 @ 08:28:15
URL: http://Atasteofmylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback