Jag måste vara sjuk på någe' vis.


Och det grundar jag i att jag hörde mig själv kvittra 06.15 imorse:
"Nä men sov du ääälskliiing. Jag tar barnen!" och sedan faktiskt hoppade upp ur sängen, relativt pigg, utan en önskan om att stoppa tillbaka barnen i livmodern och sova som en icke-färälder till typ 11-12.

Och jag kan meddela er om att jag ännu inte heller känner någon trötthetskänsla att tala om. Detta trots två vilda morgonbarn med tillhörande utfodring och blöjbyte samt påklädnad. Tömning och fyllning av en diskmaskin. Avtorkning av kökets alla bänkytor samt bord. Röjning av soffa, vardagsrumsgolv och toalett (ja, det låg en boll i toastolen imorse) och nu stundar alltså påklädning av spraka-vilt-omkring-sig-och-vägra-stå-upp-ytterkläder på storfjunet, något jag annars hatar att göra, och idag känns det inte ens lite jobbigt.

Detta kommer jag säkerligen få äta upp på något sätt...




En bild från igår då Iris tog på sig det där med påsken. Gött att någon gjorde det liksom.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är SOLEN som gör att!

2013-03-26 @ 11:27:35
URL: http://hoslillsyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback