Hur underbara är ni inte?


Jo, men helt otroligt underbara, är det direkta svaret på den frågan!

Ni mammor.
Sjuksköterskor.
Studenter.
Operasångerskor (!).
Förskolepedagoger.
Au Pair-er.
Personliga assistenter.
Kontaktpersoner.
Mellanchefter.
Blivande jägarmästare.
Brevbärare.
Gymnasieelever, samt någon härligt mystisk från mitt eget gymnasium som inte berättar vem?! (aaaa nyfiken!). Och värdiga guizkampsmotståndare. 

Att ni träder fram och berättar vilka ni är och hur mycket ni älskar mig (dör kärleksdöden) gör mig alldeles glansig i ögonen! Jag blir så glad att det spritter i hjärteroten. Finaste finaste ni. Ni som kämpar med studier, med småbarn, med soppa på förskolegolv, med sjukskrivningar, med quizkampen, med andras barn, med sång, sprutor och livet. Att ni tar en paus från det och väljer att kika in i mitt liv, i min vardag är så jävla häftigt och inspirerande.

Shit alltså! Kicken, här är den alltså Krunegård...

 
Och ni som ännu inte sagt "hej här är jag" kan göra det HÄÄÄÄR!




Kommentarer
Postat av: POOS

Du är värd all uppmärksamhet! :)

2013-03-25 @ 18:21:37
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Zandra

Skulle också vilja veta lite mer om mina anonyma läsare. Tycker det är så häftigt att världen har gått åt det här hållet! Btw..antar att jag inte kräver någon vidare presentation.. U know me liksom ;)

2013-03-26 @ 14:55:03
URL: http://augustifamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback