Alla medel är tillåtna.


För att rycka upp mig lite ur "å-vad-jobbigt-och-kräkigt-precis-allt-är-just-nu"-modet snubblade jag in i Mini Rodini's webshop och unnade mig, ja eller rättare sagt kidsen, lite paltor.

Inga i DEN HÄR prisklassen direkt. Nä, lite mer sansat var det allt.

Till exempel så fyndade jag de här supersnygga stryka-på-märkena! AH den nostalgitrippen. Vad strykjärnet gick varmt över jeansjackor och tygväskor hemma i barndomshemmet runt -02 :') Tänk vad kaxigt stora I kommer bli med en tiger på bröstet, eller körsbär på axeln.



Och givetvis ett par sockor att matcha VÅRSKORNA (som blev frontade på blogg.se s hemsida under dagen- oj!)



Rosa-gult till turkost. *för ihop tumme pekfinger till mycket-snyggt-tecknet*

Vidare denna klenod till tischa jag spanat så länge på. 




Självklart
gick inte lillebror lottlös han heller.
Han kammade hem både solhatt till sommaren (funkar säkerligen som sydväst också - så don't you worry child)


och en trés chic scarf.




Och så var det med det.

Lite bättre känns det nu, för materiell lycka ska ni veta, att den är stark den.



Kommentarer
Postat av: Beatricé

Du verkar vara en sån cool mamma! Lite avis på Ian och Iris ;P

2013-03-01 @ 22:12:51
Postat av: W I L M A S T E N L U N D - [Fotoblogg]

Så gulligt! :)

2013-03-01 @ 22:48:41
URL: http://wilmastenlund.blogg.se
Postat av: Lina

Har bläddrat bakåt i arkivet lite och du verkar vara en störtskön brud och underbar mamma! Här kommer jag fortsätta att titta in med jämna mellanrum! Kul att läsa om din vardag, med aningen uppskruvad touch!:)

Svar: Tack så jättemycket för din fina kommentar! <3
OPROFESSIONELL

2013-03-02 @ 16:48:47
URL: http://undradejust.blogg.se
Postat av: J

Åh så fint! Mindre kul med magsjuka men så härligt när den är över. Och ÅH vad jag vill shoppa gula jackan men aset är ju slut överallt. Om du ser den- PINGA mig för guds skull. Visste väl att den här resan skulle göra att jag missade den, grrrr!

Svar: Will do!
OPROFESSIONELL

2013-03-03 @ 02:08:06
URL: http://www.familypacking.wordpress.com
Postat av: Linnea Lönnberg

gud vilken gosig blogg!! Är kär i din header, så jääääkla cool!!

Svar: Tack!
OPROFESSIONELL

2013-03-03 @ 20:25:45
URL: http://lonkanlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback