Kirrat bröllopskläder!


Idag har vi knatat runt på stan från morgon till sen lunch
. Inte såååå kul. Faktiskt.  Men resultatet blev bra! Efter ordet "bröllopskläder" på vår lista kan vi nu skriva CHECK! Och relativt billigt kom vi undan också, om en nu ska lägga vikt vid det. Och det ska en ju om en ej är ekonomiskt oberoende, typ Prinsessan Madeleine.

Eller ja, kostade på gjorde det faktiskt.
Fast inte så mycket i pengar, utan mer i mutor. Mutor åt vårtextremtappra lilla smakråd i kärra. Vad han krävde för att låta sig forslas runt i ett dussintals affärer var tre Ella's Kitchen, en minifralla, två smörgåsrån, en banan, en läderplånbok, två par nycklar, ett par solbrillor att bryta sönder, en strumpa, ett par iphonelurar, en napp, en föräldrahand att tugga på samt två prassliga kvitton.

Här kommer i alla fall en snabbkik på vad undertecknad lär bära den 20e juli.


Matchar tror jag att jag gör bäst med enkla sandaler och lätta guldsmycken.
Jocke kommer bära ljusgrå kavaj, vit(?) skjorta, mörkblå cigarettbrallor,  vinröda dr. m-kängor samt hatt.
Och barnen kör helmatchning på seglarkläder.

Klappat och klart! - Inte ett öga torrt.






Kommentarer
Postat av: Smulfrun

Grattis till bröllopet! Tycker det låter som att det kommer bli riktigt snyggt, din fina klänning och allt det andra. Nice! :)

2013-06-18 @ 19:53:02
URL: http://smulfrun.blogg.se
Postat av: Alabama

Ser, och låter megafint ut!!

2013-06-18 @ 21:04:45
URL: http://www.alabamasthlm.se/
Postat av: Josephine Foto

Kommer säkert bli helt strålande vackert!

2013-06-18 @ 21:08:03
URL: http://fotografjosephine.blogg.se
Postat av: Vilma

Så fin! Vartifrån så jag kan copy-cat:a? ;-)

2013-06-19 @ 12:19:37
Postat av: Sandra

Supertjusigt! Jag går ju också i giftastankar nu då min käre karl friade till mig under Sweden Rock, så efter sommaren ska vi börja planera lite och se om vi kan skrapa ihop ett bröllop inom 1 eller 2 år.

2013-07-03 @ 19:43:13
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback