BRÖLLOPSPODDEN!


Nu kom den, den efterlängtade bröllopspodden! Idag snackar jag och Moa om det faktum att jag gifter mig om ynka 23 dagar! *IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII*

Därför går vi igenom allt som är väsentligt inför den stora dagen. Rädslan för att bli möhippeglömd, om att snubbla över sin brudklänning ba sådär, bryta ihop mitt i ett bröllopstal och om hur folk friar i Norge. Dessutom bjuder Moa på värsta cliffhangern om hur det egentligen gick till när de röda askarna med innehåll levererades till det Spiderchickska hemmet. Obz obz obz! Missa inte! 

Lyssnar gör ni som vanligt här nedan, på ITunes där sökordet är "Moaochmatilda" samt på era androidtelefoner och de poddverktyg som finns för dem.

 1 2 3 lyssna-leken börjar NU:


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Men vad jag ser fram emot bröllopsrapport sen!

2013-07-01 @ 21:35:06
URL: http://www.lennonsroom.wordpress.com
Postat av: Lisa Almgren

Så kul att lyssna på er! :) bra jobbat och sååå kul med bröllop, vill också ;)

2013-07-01 @ 23:10:39
URL: http://majkenochmajvor.blogspot.com
Postat av: Ebba

Grymma poddar! Jag som just förstått att jag är gravid sitter och lyssnar på båda gravidpodden och förlossningpodden med både längtan och rädsla. Vill bara tacka för att ni är grymma :)

P.S. Ni undrade var folk lyssnar på era poddar, podcaster appen! :) D.S

2013-07-09 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback