Ät gott och RES TILL ROM!

 
 
Tänkte bara passa på att påminna er om Barillas fototävling där ni har chans att vinna en resa till Rom för två personer. Tävlar gör ni hääääär! 
 
Det bästa är ju att det förutom att ligga ett grymt pris och locka i potten, är superenkelt att vara med! Knäpp en bild på valfri pastarätt och klicka in ditt bidrag. Och är du en av oss som tycker pasta bör tillagas av proffs som kirrar perfekt tomatsås i sömnen och behärskar al dentets ädla konst, kan ni med fördel avnjuta en Barilla färdigrätt - klar på ynka 90 sekunder i micron pga noll komma noll konserveringsmedel i, och fota den i bara farten.
 
Igår åt jag själv en Bolongnese, som tillsammans med lite parmesan och färsk basilika skrev nån typ av kullinarisk världshistoria i vårt kök. Så gott att jag dregglar än när minnet av den dyker upp som en färsk fläkt av varm tomatsås i lillhjärnan. Möms!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elena

Såg smarrigt ut! :)

2013-06-02 @ 18:06:31
URL: http://ellisono.blogg.se
Postat av: Sandra

Är det meningen att din kruka ska ha en ond-dödskalle-min? Men. Det kanske bara är i mina ögon.

2013-06-02 @ 21:40:27
URL: http://sandramariakatarina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback