Svar på en bröllopsfråga.


Någon av er läsare uttryckte en viss oro för att vi valt att hålla utomhusvigsel eftersom det kan bli regn (en befogad rädsla givetvis då vi bor i Sverige - landet med typ 340mindre exemplariska väderdar). Och jag ska inte vara den som inte erkänner att jag i parti och minut går in och hetsuppdaterar diverse väderappar med hjärtat i halsgropen.
Lörda.
Llllllllördalördalördalörda
*scrollar frenetiskt*
lördag!

SOL! FORTFARANDE SOOOOOOOOOOOL! *nävarna upp i luften*

Men frukta icke, du omtänksamma läsare! Vi HAR behandlat detta icke-önskvärda väderscenario enligt följande: 

Vid regn vigs vi innomhus på logen där det ändå är planerat att festen ska hållas. Och förutsättningarna med en vigsel under träbalkar, på slitna plankgolv, bland björkris och lampslingor i taket får mig nästan hoppas på regn...

*drar efter andan*

Eh... NÄSTAN sa jag! NÄ-STA-A-A-A-A-A NNNNNNNNNN.








Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att följa planeringen för bröllopet! Och jag känner igen det där. Om en vecka eller två kommer jag konstant spana på alla väderappar eftersom vi också hoppas på en utomhusvigsel om några veckor!

2013-07-17 @ 22:06:49
URL: http://meraemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback