Reseplanerarna!


Tjopa!

Nu går vi i resetankar här hemma. Bröllopet resulterade efter våra önskemål i en betydligt utökad resekassa. Tjoho och hurra! Och vi har förnärvarande två mål. 

1. Barcelona
Bara jag och den äkta mannen. Säg en tors-sön i mitten september på flärdigt hotell. Alltså, en är ju förhoppningsvis bara på bröllopsresa en gång i livet och det kanske då en ska ta och checka in på det däringa *****-hotellet en annars bara blängt surmulet på. Så överös mig gärna med era bästa barcatips, och gör det just precis nu tack (som då GIVETVIS utesluter Ramblas och Camp Nou).

2. Nya Zeeland
Nu är det ju som så att Jockes allra bästa vän bestämt sig för att bosätta sig så långt bort från honom på klotet som bara möjligt. He-he. Och nu när han både är gift med världens fantastiskaste hippiebrud vars hemadress är Christchurch, NZ, och samtidigt går i väntans tider måste vi ju naturligtvis åka och hälsa på. Ni vet, vara de där jobbiga jäklarna som bara vill tränga sig på typ en månad i stöten med två vilda barn, för att bebisgosa med deras lilla OCH uppleva landet. Typ så *ler insmickrande och klipper med fransarna* 

So Max and Gemms' (and little baby <3), soon we' ll meet again, and thanx for the LOVELY wedding gifts you guys sent us <3 Love you!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Barcelona är underbart!!
När jag var där kollade vi på en fontänshow som jag tyckte var riktigt häftig och värt att kolla på! Font Montjuic tror jag det hette!

2013-07-26 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback