Jag skulle kunna säga

 
att anledning till att jag inte bloggar så frekvent just under de här veckorna kunde vara det faktum att jag gifter mig om 5 ynka dagar.
Och att jag just pysslat ihop ca 40 meter vimplar till det tillfället.



Och det har ju faktiskt också möhippats och svensexats hej vilt i helgen också, glöm inte det.


Och om det inte var nog, så har jag haft egentid i solen. Amen visst serru!


Å sen får vi ju inte glömma ungarna, för de kräver ju sitt om en säger så.

 
Men om jag nu ska vara riktigt ärlig mot er, och det är ju så jag jobbar, så beror bloggtorkan mångt och mycket på det dumma beslutet att placera den välkända godisappen på touchscreenen.

Idiotiskt.
Verkligen superkorkat!


Fast om jag kanske skulle gå och se efter om jag fått nått nytt liv...
Eller nä...?

...fast jo!

*spelar loss*









Kommentarer
Postat av: Åsa

Från en candy crush-beroende till en annan. Du vet väl att om man ställer fram klockan i telefonen så får man nya liv. Kanske inte alltid så smart dagtid, men på kvällen innan man går och lägger sig kan man ju alltid ställa fram klockan lite och spela några extra liv, annars går ju liven helt till spillo när man sover.... Fast ja, jag borde egentligen sluta spela.

2013-07-15 @ 18:18:04
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Vilken fin gul outfit! :)
Låter som en härlig tid du är i nu!

2013-07-15 @ 19:26:32
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Jenny

Den där anledningen känner man tyvärr igen, och med tanke på att jag vet hur mycket tid det där jäkla godisbangandet tagit av mitt liv som egentligen borde ägnas åt lite vettigare saker, så borde jag inte, men här kommer det, supertipset: ställ fram datumet en dag i telefonens inställningar, gå in i cc så ser du att du har fullt liv, men innanfu börjar spela igen får du ställa tillbaka datumet igen, annars kommer det stå att du har flera tusen minuter kvar till nästa liv när dom 5 liven spelats slut... Nu kan du spela dygnet runt, fiffigt va?! Men missa för Guds skull inte det lilla bröllopet nu, vore lite synd kanske ;)

2013-07-15 @ 21:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback