Gått och blitt med sommarjobb.


Sitter i skrivande stund och vräker i mig lite hetsfrulle. Kl. 7 ska en nämligen infinna sig på jobbe. Har nämligen gått och blitt med sommarjobb. Fast bara i 4 dagar.

Mitt jobb är ett jobb jag egentligen älskar. I perioder har jag jobbat här i två års tid. Och varje sommar sedan jag var 16 små finniga år.

Således även i år- trodde jag. För jag kom på att hur mycket jag än älskar jobbet, så ger det mig tyvärr inget tillbaka. Så det var dags att ta sig i kragen och se sig om efter nya utmaningar. Därför reducerade jag mina tänkta veckor till dagar och börjar därefter med nya grejer. Grejer som gör att jag kan va hemma med la familia under sommaren. Grejer som är utvecklande och asroliga. Och framförallt grejer som ger mig saker tillbaka. Blir en asbraig sömmar det här!


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Smarrigt med äggmacka!

2013-07-01 @ 19:35:01
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Josephine Foto

Spännande!

2013-07-02 @ 10:04:46
URL: http://fotografjosephine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback