När frihet förbyts i något helt annat.

 
Ja, jag skrev ju så fint om frihet imorse. Det sket sig ju, faktiskt i dubbla bemärkelser, rätt snabbt. För jag hade inte mer än öppnat dörren hem, satt på kaffebryggaren och slått upp min lektyr så ringer det i telefonen och jag får halvspringa upp till förskolan igen och hämta ett, förvisso piggt och glatt, men också ytterst magsjukt barn.

HUUUUAAAA! Jag har förra årets kräksjuka i färskt minne, och även om den här magsjukan ännu bara visar sig åt "andra hållet" känns det lite som det är bäddat för en favorit i repris. Ja, iallafall som om vi sitter och ruvar på en tickande bomb som kan brissera i en kräk- och bajsfest när som hellst.

Håll tummarna åt mig att vi slipper det är ni gulliga.



En annan, något ruffsig, dag.




Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Krya på er!! <3

Svar: Tack Anna! Vi ska göra vårt bästa! <3
OPROFESSIONELL

2013-01-09 @ 12:21:50
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Zombie - Devouring Brains Since 1984

Håller alla tummar jag möjligt kan!

Svar: TNX!
OPROFESSIONELL

2013-01-09 @ 12:33:59
URL: http://voodoobunny.se/blogg
Postat av: Melanie

haha älskar frillan! Men inte magsjukan, krya på!

Svar: Rolig att titta på,men mindre rolig att försöka tämja ;) Tack!
OPROFESSIONELL

2013-01-09 @ 15:54:27
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se
Postat av: Eowindel

Hua, krya på er!

Svar: Tack. Än så länge lungt. *tar i trä*
OPROFESSIONELL

2013-01-09 @ 17:40:46
Postat av: peachbeast

Vad trist! Men du slapp göra det meed dubbelvagnen i alla fall ;)

Svar: Det har du verkligen en poäng i :)
OPROFESSIONELL

2013-01-09 @ 17:58:59
Postat av: Vivi

Håller tummarna....
Här känns det verkligen som om det är fråga NÄR och inte om....hjälp. Min äldste son och sambo är immuna, jag är typ tvärtom och kommer antagligen att få jaga busiga barn med en spypåse i beredskap. Hoppas jag får vinterkräksjuka när sambon inte jobbar...

Svar: Fy. Lyx med imunitet! Är också en sån där som alltid åker på saker, docj typ veckan efter alla andra så när de är friska och njuter åter av livet ligger jag hemma och kräks. Jag håller tummarna för att du slipper!
OPROFESSIONELL

2013-01-10 @ 11:46:02
Postat av: Fia

Hihi sådär brukar mina tjejer se ut i håret på morgonen. Tur det finns balsamspray ;)

2013-01-12 @ 21:54:54
URL: http://sofsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback