Angående bröllopsbudget och DRÖMMEN.


Vi har en något knaper bröllopsbudget, det medges. Det vi kan spara på eller fixa själva - det gör vi. Inget överdåd på något vis, men det är ju heller inte vår stil. Fick en fråga angående bröllopsfotograf, och visst skulle jag, och vi, vilja ha en duktig en, men det kostar ju faktiskt om inte hela, å iallafall mer än halva skjortan.

MEN om jag fick drömma för en stund skulle jag genast plocka ner DEN HÄR donnan från Pite...(å)? och låta henne fota hela tjotabaletten. Även om det mest är landskap på CV:t (fantastiska sådana) och härlig vardagsfotografering är det inte mindre fantastiskt för det. Zandra har också en av de mysigaste och mest färgsprakande bloggar jag någonsin läst. Jag blir så himla sugen på att bara flytta in i hennes familj och bli det tredje omhuldade barnet på heltid <3

In och läs, och framför allt, in och upplev Augustifamiljen.





Kommentarer
Postat av: Johanna - gravid , BF mars

Finns en tjej som heter Mikaela Wedin, sök fotograf Mikaela Wedin på Facebook. Vet ej vad de kostar men blir fina bilder. Hon bor i Mariestad.. :) om ni inte hittat nån alltså!

Svar: Ska kolla! :)
OPROFESSIONELL

2013-01-18 @ 12:47:11
URL: http://johannasamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback