Onsdagslista.


Hur har din dag varit?
Mycket skön. Jocke var skolledig, solen strålade och kräkandet upphört.



Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Det beror ju på vem som bestämmde det. Mamma och pappa - antagligen nått snällt i stil med Matilda typ Johanna, Elin (hint på andranamnet liksom) Emma ect. Om jag - nått betydligt coolare fast jag vet inte vad. Tål att funderas på... *klickar mig in på skatteverkets hemsida*

Vilket är ditt största beroende?
Barnklädesshopping. Lätt!

Vad gör du när ingen annan ser?
Petar näsan, googlar saker för att senare kunna låta smart, håller upp mina bröst till önskad höjd och suckar.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Rätt sjuk fråga i sig, men antagligen tvångstankar eller kontrollbehov. Har ju liksom lightversionen alla redan (mitt sätt är det enda rätta OKEJ!?!?!?!?)

Vad beställer du på krogen?
Minns ej.............................
Jo, flasköl. Drinkar är bortkastade på mig då jag känner enorm spritsmak genom det starkaste av extrat och vin dricker jag helst hemma i lugn och ro. Direkt ur boxen... oj.....

Vilken är din största skräck?
1. Döden av något av mina barn.
2. Sjukdom hos något av mina barn.
3. Mobbning/psykisk ohälsa/utanförskap/djup ångest av eller hos något av mina barn. 

Hur gör man för att ragga på dig?
Var smart. Prata om bra musik. Säg att jag är smart, och mena det. Vips så är jag din! (eller inte för jag ska ju fasen gifta mig snart. Det här tåget har gått serru! TUUUUT TUUUUT)!

Vad har du funderat över på sistone?
Hur sjutton jag ska få ett skrivjobb typ bums. 



Vad var det konstigaste som hände i helgen?
När Iris kom hem ifrån barnkalaset och berättade att de andra barnen dragit henne i håret och inte låtit henne vara med och leka... Asså ögonen tåras i skrivande stund och underläppen darrar (mina, inte Iris, hon sket i vilket typ pga värdens bästa). Men att något så banalt som lite barnfasoner hos 3åringar kickar skiten ur mitt mammahjärta. 

När skäms du?
När jag pruttar och någon hör (ja jag mer vet skämmit att skämmas för det osv). När jag framstår som dum i diskussion.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Ojoj. Svårt pga så himla många *partymaster in the past* höhö.... Fast jo... Kanske en gång när vi sov över i en kompis lägenhet, som hon delade med någon annan, som var lite omedveten om att vi skulle komma insnubblande efter grovt festivalande och pillemariskt lockade med "koooom hit in älskling så ska du få dig lite... *insert snusk*... när vi drällde in bakis och djävliga och inte alls så "det där är ju min kille"-aktiga. Fniss.



Vem är den mest kända människa du talat med?
Fredrik Wikingsson. Han frågade mig en lokalgeografisk fråga och jag stammade och pekade till svar. Och det var det.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
"Sten sax påse om bajsblöjan! SCHYRRA DÅ?!?"

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Säkert. Men tror ni jag minns det just nu? nä.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Kräkfläckiga axelpartin samt lugg som är stripig.

Vad gör du när du är ledsen?
Gråter och lyssnar på ledsen musik och skriver saker här och sparar som utkast och postar aldrig.
Tittar på glada bilder <3
 



Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Fotsidd morgonrock, fastän jag inte äger någon. Fatta the lifetime of bekvämlighet.

Har du någon gång slagit någon?
O JA! Blod har runnit, hår har luggats, saftiga blåmärken blommat upp och långa klösmärken utdelats. Jag har ju en syrra som är 1,5 år yngre och vår uppväxt var typ ett enda långt Ultimate Fighting Championship.

Vad ser du fram emot just nu?
Fredag! För då ska jag vara själv hemma för första gången sedan i typ... juni? Lär väl somna vid 20.30 med fejan i godisskålen. Men ändå, även det en lyx mig sällan förunnad.

Kommentarer
Postat av: Diana Willman Göransson

Underbara du.

2013-02-28 @ 09:50:55
URL: http://levelup.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är för skön :'D

2013-02-28 @ 11:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback