Det där med att det händer lite lite på bloggen just nu...


...beror på att det händer ganska mycket privatsaker som inte ska ventileras öppet. Det tar tid, energi framförallt kräver det koncentration. Ibland tynger det hjärtat extra och i led med det raderat de motivationen att skriva om annat. Så om det ekar lite tomt här kan det vara för att det snurrar nå jävulskt i min skalle för tillfället. Då vet ni det.

Annars har jag mensvärk. Som just nu! Asså det känns som om tio små radiostyrda bilar kör runt i mitt mest livgivande organ och krockar med de stackars äggstockarna och livmoderväggarna Mmmmmmmmmmuuuuuääääääh!

Eller så är jag bara aptrött, eftersom den yngste av oss i detta hem fått för sig att det är fett härligt att gnälla runt ca 02-05 varje.jävla.nattjävel. Mmmmmmmmmmuuuuäääääh!

Eller så är det nått annat tjafs.

Men det gråter vi inte över nu. Puss


Kommentarer
Postat av: Mee

Hejsan!

Vi känner inte varandra men jag har följt din blogg några månader och ville bra säga att jag tycker mycket om den och dig! Sköt om dig och vet att du inte är ensam. 02-05 är poppis även här, inatt ska jag skicka en tanke åt ditt håll!

2013-02-19 @ 21:24:48
Postat av: POOS

Ta den tid du behöver! :) Vi väntar på dig!

2013-02-19 @ 21:45:00
URL: http://www.POOS.blogg.se
Postat av: Alabama

<3 <3 <3

2013-02-19 @ 21:57:57
URL: http://www.alabamasthlm.se
Postat av: Trogen läsare

Din blogg är så fantastisk! Fortsätt bara som di gör men ta hand om dig själv också, för det är ju det viktigaste :) kram från en trogen läsare

2013-02-19 @ 22:10:06
Postat av: Maria

Tänk på att det är ytterst mänskligt att känna sig lite bruten. Det viktigaste är då att man tar sig tid att ta hand om sig själv och laga det som behöver lagas <3 Så ta hand om hjärtat och huvudsnurret en stund nu. Vi finns ju här och stöttat och är alltid på din sida!

Kram <3

2013-02-19 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback