Realisationsfynd


Hallå kompisar! Har ni bra mellandagar? Hoppas så. 

Jag tänkte i bästa blogganda, visa upp vad jag fyndat på rean de senaste dagarna. Ja jag vet, shopping i all oära, men jag lider faktiskt av akut inget-att-ha-på-mig-brist och barnen, ja de är helt enkelt för roliga att klä. Och i år bestod mina julklappar till mångt och mycket av ekonomiska bistånd från mina päron och jag kännde att ja, jag kan faktiskt ta en del av dem och förvandla till nya kläder genom några små klicketeklick på datan. Perfekt!





Om vi börjar med min vänsterrad är det:
1. Klänning från Inwear (som den här välklädda bruttan inspirerat mig att köpa)
2. Tröja, Monki
3. Mössa, HM
3. Klänning, Monki

Och barnens högersida:
1, 3 & 4. Littlephant från Lindex
2. Tröja, Småfolk





Kommentarer
Postat av: elin

nu har jag letat som en tok. vad använder du för program för att göra dina kollage??!! måååååååste haaaa 'bönar och ber*

2013-12-29 @ 21:00:56
URL: http://twiistedme.blogg.se
Postat av: Hanna Lagerstedt

Spanade in en odd molly kofta i sommras och bestämde mig för att köpa den på åhlens rean för då brukar dom klämma på med 40 %. Kom dit och det fanns en kvar i min storlek, är så himla nöjd!

Barnen är otroligt roliga att klä! Ser fram emot lite nyheter från mini rodini, brukar pigga upp i januari (=

2013-12-29 @ 21:31:45
Postat av: Sofia Ekström

den där monkiklänningen, uj uj! <3

2014-01-04 @ 11:20:47
URL: http://ekstromsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback