Pantertanten här


Hä'på er. Vi jobbar med sena kvällar för stunden. Iris tycker att det finns ett ganska högt underhållningsvärde i att hålla sig vaken på pin kiv så länge det bara är möjligt, vilket betyder att jag skriver det här inlägget från min telefon i sängen, men en unge som vilt blinkar brevid och väser högt "MAMMA VAD GÖRUUUU? JOBBAR DU ÄLLÄ?" vilket jag säger att jag gör i förhoppningen om att hon ska tycka det är så pass tråkigt att hon ska somna av leda. Det ser faktiskt lovande ut... nu.. ? Nä, där var hon uppe och svingade i taklampan igen. Fan då.

Sen ser jag på Jul med Ernst också. Mina känslor till Ernst har gått från "BLÖÖÖÖÖÖH försvinn ur min tv ditt slibbo"  till "Men se Ernst! Vad ska du hitta på för mys idag?" ganska snabbt. Gissar att det har med åldern att göra och det faktum att min gard mot all som kan anses som lame har sänkts. Att bli en tant osv.

Fast, ap ap ap! Kalla mig inte tant riktigt än. Kolla vad jag nyss budade hem på Tradera:


 



Mjehehehe. Not so much tant nu va? Va sa ni nu rå looosers *coola tecken* *dansar hiphop* 

Eh. Vadå "tanter har ofta leopradkläder"?
Har de väl inte...?


...





Kommentarer
Postat av: POOS

Äsch! Den var ju hur snygg som helst! :D Kräver en outfit bild. Pronto!

2013-12-06 @ 12:25:31
URL: http://www.fames.se/POOS
Postat av: Lovisa

Åååå, Jul med Ernst är ju inspelat suuupernära mig!! Nästan granne faktiskt, hehe.

2013-12-06 @ 15:51:51
Postat av: mirijam

MORR!

Svar: <3 :)
OPROFESSIONELL | allmänt awsome

2013-12-06 @ 21:41:39
URL: http://mirijam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback