Önskelista 2013


VARNING! VARNING! 
Följande inlägg kan leda till konsumtionshets och läses på egen risk.

Ja. Så bläddra vidare ni med miljöhjärtan eller tunna plånböcker. Det är inte min mening att köphetsa er. Men jag känner mig faktiskt ursäktad att skriva inlägg som dessa, av det faktum att det snart är jul och mina förädrar har ställt den obligatoriska föräldrafrågan "Vad vill du ha ha i julklapp?"  (det kan hända att de sa "ni" istället för "du", och det kan likväl hända att jag ignorerade det... litegrann...)

Här iallafall lite klappar jag nödvändigtvis inte skulle gråta över att få av tomthen i år.


 


Kommentarer
Postat av: J

Haha, älskar att du liksom kan önska dig sådana rejäla julklappar av dina föräldrar! Föreställer mig att det är såhär mina barn kommer att ha det om 20 år ca :).

2013-12-03 @ 11:15:27
Postat av: maria

Nyttiga och användbara julklappar där! =) Jag älskar den sängramen! Planerar den som första inköp till den lantliga inredningen till det lantliga huset vi ska ha på landet om... ja, nån gång! ;-)

2013-12-03 @ 11:32:59
URL: http://mariabergstrom.blogg.se
Postat av: Ida

Gah vilken bra smak du har! Tänker helt sonika hänvisa till din önskelista när jag får frågan vad jag önskar mig!

Önskelista - check!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback