Känslan av att vara uppskattad


Hej allra finaste vänner! Tänkte bara titta in lite snabbt mitt i projekt SIK13 (Slå In Klappar 2013) för att strö kärlek över er. NI alltså! <3 Jag är rörd. Typ gråtig. Tack för alla fina varma ord under förra inlägget som satt sig som bomull runt lillhjärtat mitt. Ni är bäst.

Som sagt, snabbkik, för nu måste jag återgå till saxen och pappret och snöret och tejpen och téet och musikhjälpen. Innan någon av klappmottagarna plötsligt vaknar och undrar om hen kanske möjligtvis skulle kunna få börja leka med sin spajdermändocka redan nu. 

Hörs imorgon!

 


 
 
 

Kommentarer
Postat av: halagerstedt på instagram

Typ bästa grejen med ju, slå in paket. Jag längtar tills mina sista beställningar ramlar ner så jag kan slå in dom (=

2013-12-10 @ 21:18:49
Postat av: Alabama

Är såklart sämst på att kommentera men jag uppskattar dig, din blogg och läser alla inlägg, ba såru vet <3 <3

2013-12-10 @ 22:03:06
URL: http://www.alabamasthlm.se/
Postat av: Emma H

En till här som är sämst på att kommentera men som gillar din blogg jättemycket! Har själv en vild liten snart 1,5 åring så igenkänningsfaktorn är stor ibland!

Du är grym!

2013-12-12 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback