En dagens.


Hej!
Vi kör en dagens tycker jag.

Dagens brallor: Mjuka med mönster.

 
Dagens mål: Boka bröllopsresa. *!!!!!!*
Dagens bukfylla: Laxpasta. Jocke lagade och jag åt. Mycket.
Dagens tjuv: Jag. Snodde godis från ett barn. Mitt eget till och med.

Dagens bebislook: Nja? Känns aldrig riktigt ok sedan nån elak tysk gjorde den till sin jag tycka.



Dagens bryt:

Jocke:
- Alltså det var verkligen en sån där insikt jag fick sent...
Jag:
- Vilken då menar du?

Jocke:
- Den att lokalvårdare var typ samma som städare. Jag trodde ju tills förra året att det var en lokalstationerad vårdare. Alltså en "Lokal Vårdare".

Eh. Jahaja.

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggaste headern ja sett på länge! Verkligen super!

2013-08-14 @ 20:52:49
URL: http://easyliving.blogg.se
Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Härlig blogg följer dig direkt

2013-08-14 @ 23:02:34
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback