TACK!


Tack alla för den fina och positiva feedback som trillade in angående vår podcast igår! Och med er hjälp klättrade den kaxigt upp till plats nummero 8 (!) på iTunes topplista över podcasts igår. Var liksom uppe och snuddade på giganter som Alex&Sigge. HERRE-GUUUU :'D

Imorgon är det tänkt att jag och Moa sätter oss ner i fläckiga soffan igen för att spela in nästa, då ska vi snacka bekräftelsebehov och "like-sjuka". Och eftersom vi nu är uppburna av denna framgång med första är hårt drabbade av just like-sjukan så hoppas jag verkligen att ni tänker fortsätta lyssna. Och det tänker ni väl? Precis.







Kommentarer
Postat av: emma

Riktigt kul att lyssna på! jag brukar alltid bli lite besviken när jag hör någon vars blogg jag läst, om de lägger upp videoblogg eller så, för att deras röster är ALDRIG så som jag förväntat mig. Var därför lite kluven över att lyssna, för jag menar, jag ville ju inte bli besviken på dig, du är ju typ min idol eller nåt och bästa bloggen ever typ. Men jag blev inte besviken alls! Gillar västskötska upptäckte jag. Annat än all värmländska här hemma.. Ser fram emot nästa pod och speciellt när ni ska prata feminism osv, är lite som Moa sa, en nyfrälst gammal feminist.

Antagligen en ganska osammanhängande kommentar, but anyway. Hare bäst!

Svar: Haha! *rodnar* Vad kul att du gillade den :) och vad roligt att ni är så många som vill lyssna och ser fram emot avsnitt. Känns skitbra!
OPROFESSIONELL

2013-04-18 @ 18:03:03
URL: http://wordsaboutme.blogg.se
Postat av: Milla

Älskade älskade älskade er podd! Superroligt att få en röst på både dig och Spider! Hoppas ni följer upp riktigt bra nu jag väntar med spänning !

Svar: Tack!
OPROFESSIONELL

2013-04-18 @ 20:43:12
Postat av: Emma

Lyssnade på podden igår - fantastiskt bra!! Ser fram emot nästa. Måste säga oxå att er dialekt är för jäkla härlig!

Svar: Tack! Haha, ja den har väl sin charm ;)
OPROFESSIONELL

2013-04-19 @ 09:32:28
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Absolut ni var riktigt bra!:-)

Svar: TACK! (igen)
OPROFESSIONELL

2013-04-20 @ 08:57:10
URL: http://MariaSofiaKarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback