Dåliga kombinationer.


Om möjligt, råder jag er som har en ambition om ett relativt harmoniskt liv att försöka undgå följande kombinationer:

- PMS/ögoninflamation
Ja, det säger väl sig självt att detta är en urbota skitkombo. Det kliar och ömmar, klibbar (nu pratar jag om ögat) och ger suddig sikt medan humöret redan är på nivå noll och livmoderhelvetet håller på att förgöra sig själv med nån typ av kamikaziemetod.

- Jävlar-vad-jag-är-frustrerad-för-att-jag-ej-kan-krypa/nya tänder
Detta gäller då bebisar. Bebisar som av detta kombinerat förvandlas från små knubbgulliga keruber till skitgriniga 11 kilos smådjävlar som klänger på sig och biter dig med de redan befintliga sex tänderna hårt i axlarna.

- Jag-lyssnar-inte-på-nått-du-säger-morsan/matvägran
Eller the regular state of a soon to be 3-year old på kanske inte helt ren engelska.

- Fotbollspelare/fotbollstränare/student-på-praktik
Denna person, med medansvar för barnen, är inte hemma särskillt mycket just nu och alltså till extremt lite hjälp dagar som denna. 


/snart galen


Kommentarer
Postat av: 2-barns-mamman

Usch sicka skit kombosar du skrapat ihop. Hoppas det vänder med fotboll och tänder hahaha! Ursäkta jag är trött, borde gå och lägga mig, ska bara läsa lite hos dig först ;)

Svar: Haha, bra att det kunde underhålla någon ;) Ingen höjdare det här :)
OPROFESSIONELL

2013-04-23 @ 22:05:44
URL: http://askmolnochrosaludd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback