AVSNITT TVÅ / "Like-sjukan"



Hurra! Nu finns avsnitt nummer två av Moa&Matildas Podcast att belyssna, så det är alltså möjligt för er att spendera lördagen och söndagen med att lyssna fram och tillbaka och så fram igen. Jippi! Helgen är räddad osv.

Den här vändan snackar vi bland annat om bekräftelsebehov, om att stå med näsan i mobilen när barnen leker, om facebookvägrare och om att trycka like i förbifarten. Göttigt avsnitt alltså!

Givetvis finns vi på iTunes också, då knappar du in "moa&matildas podcast" i lelle sökrutan i högra hörnet (och passar sedan på att prenumenera på oss i podcastappen också. Givetvis. Säg efter mig: Gi. vet. visss).

Men nu: 1 2 3  LYSSNA!






Kommentarer
Postat av: Malin

Hurra! Äntligen har jag fått tid att lyssna på era poddar. En massa tummar upp:) ser fram emot nästa avsnitt.

Svar: Hurra! Kul att du gillade den!
OPROFESSIONELL

2013-04-20 @ 09:52:36
URL: http://malinsliv.wordpress.com
Postat av: Åsa

Bästa podden jag hört! Okej, jag har bara hört er men ändå ;-) Ser fram mot nästa pod då jag själv väntar smått till hösten. Det är min första så allt med graviditeter är super intressant just nu :-)

Svar: Haha! Det sk abli sjukt kul att snacka av sig om graviditeter lite, och grattis till din! :)
OPROFESSIONELL

2013-04-20 @ 18:02:46
Postat av: Emma

Så. Bra. Du och Moa måste vara de två härligaste tjejerna som nånsin har gjort en pocast (jag har iofs bara lyssnat på två st hittills...). Ser fram emot nästa! :)

Svar: Haha! Tack för det! :D
OPROFESSIONELL

2013-04-21 @ 15:40:28
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Lois/Ohemul

Lyssnade på denna like-pod i fredags och jösses vad jag likear den! Ni är mycket duktiga på detta med podderi tycker jag. Det är supermysigt att sitta och lyssna på ert kloka prat. Nu är det som att vi är kömpisar med er nästan. Eller i alla fall vill vara. Och det är ju ett toppenbetyg(alternativt supercreepy hehe)!

Ser mest fram mot podden om feminism *älskar i förväg*

Svar: Tack så jättemycket för fina orden. Kul att ni är så många som vill lyssna :)
Jag ser också fram emot att snacka feminism! :)
OPROFESSIONELL

2013-04-21 @ 22:29:31
URL: http://ohemul.blogg.se
Postat av: Nelly

Jättetrevlig pod. Ni är så härliga att lyssna på!

Apropå vad som finns kvar på internet i all framtid. När man säger att det som en gång lagts ut alltid finns kvar tänker jag så här.
Om jag lägger ut en bild kan vem som helst kopiera den och lägga ut den på en annan sida. Om inte jag råkar snubbla över den sidan kommer jag aldrig veta om det. Så när jag sedan tar bort bilden tror jag att den är borta, men i själva verket finns den kanske på ett flertal andra sidor och datorer. Där ligger problemet, för det går inte hindra folk från att kopiera bilder. Men kul diskussion.
/NellyL

2013-06-27 @ 13:41:07
URL: http://nellylundmark.blogg.se
Postat av: Malin

Hej!
Har äntligen fått lyssnat på första avsnittet och ser fram emot att lyssna på dem andra. Ni är båda två så härliga och fångar allvaret i livet på ett roligt sätt. Därför älskar jag att följa era bloggar, för att ni sprider kärlek omkring er!
Jag är en 24-årig mamma ifrån Göteborg som har en dotter på 3 år och vi planerar för en till. Precis börjat läsa till undersköterska och älskar också att skriva. Ha det jättebra i höstmörkret!
Kram Malin

2013-11-19 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback