April april, kan lura dig så lite jag vill.

 
Lunchtid och vi har redan hunnit med... nä, inget speciellt faktiskt. Vi har bara lallat runt i pjamas hela högen och skvätt frukostflingor och apelsinjuice överallt. Inte ens ett litet april-lur har vi ägnat oss åt pga sämst på sånt. Eller jo, Jocke lurade Iris att han ätit upp alla hennes påskägg. Men det luret föll inte i god jord så att säga... 2,5-åringar är inte så införstådda i det här med 1 april utan trodde mest att den annars så snälla pappan förvandlats till den typ elakaste boven i världen. Buhu på den.

Annars då? Jo, allt bra. Under natten föddes Ians fjärde tand, så lite kinkerier med sömnen (läs två timmars plågat illvrål) annars relativt lungna puckar. Snart tar vi på oss vårjackorna (!) och valfärdar ut i solen. Som dregglande, vintergråa zombis väller vi ut och sträcker flåsande våra armar mot skyn. "ZZZZZZÅÅÅÅÅL..... MÅZTE..... HA....ZZZZZÅÅÅÅL....ZKÖÖÖÖÖÖN.....ZÅÅÅÅÅÅL...."
Typ the walking dead all over again.
 
 
 
Vårjackor på!
 

Kommentarer
Postat av: envig

JA SOL HURRA!
vill äta upp dina barn för övrigt.

2013-04-01 @ 13:13:43
URL: http://envig.blogg.se
Postat av: Annie Maria

Ville bara säga att jag nyss hittat till din blogg och att jag helt fastnat för den! Skrattade högt när jag läste intervjun med Iris :)
Du skriver väldigt fängslande och din humor är fantastisk.
Och dina barn är jättesöta!
Ha en bra dag// Annie

2013-04-01 @ 15:40:36
URL: http://theradiodays.blogg.se
Postat av: Anonym

Måste bara få lämna en liten hälsning. Fullkomligt älskar ditt sätt att skriva; med humor, värme och självdistans. Igenkänningsfaktorn är hööööög och ofta skrattar jag högt i soffan när jag läser din blogg. Och det tackar jag dig för! Tusen tack!!

Jag måste bara fråga, var kan man hitta den otroligt fina mössan som Iris har på sig? Superläcker ju!

2013-04-01 @ 20:12:21
Postat av: E M E L I E

skönt att komma ut i de vackra vädret. och sååå säta småttingarna är, gullgull.

2013-04-02 @ 19:09:32
URL: http://emelieroberg.webblogg.se
Postat av: Zara

var har du hittat Iris mössa? Gotta have liksom!

2013-04-02 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback