Revolution!


När jag för lite drygt ett halvår sedan blev med smartphone kände jag genast att många hål i tillvaron täpptes igen.

Jag kunde smidigt lyssna på bra musik överallt, skaffa livsnödvändiga apps och öka bekvämligheten på mitt liv på många plan. Nu trodde jag att efter några månaders flitigt användande av denna lilla manick hittat alla fördelar den fört med sig i mitt liv. MEN! Nu som bebismamma har jag gjort en revolutionerande och underbar upptäckt av ännu ett område den är suverän på!

Att byta en bajsblöja i sängen i totalt beckmörker för att undvika klarvaken bebis är jävligt klurigt- fram tills nu! I skenet av touchscreenens blåvita sken går det lätt som en plätt! Och om vi ignorerar det faktum att lillkillen föddes med en välladdad kisseriapparat finns det inget som nu kan hota blöjbytarteamet -12 från succé varje gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback