Förlossningsberättelse coming right up.


Har fått lite förfrågningar om en förlossningsberättelse kommer publiceras här på bloggen. Och självklart kommer det att göras det!

Kan riktigt höra er dra en lättnadens suck där ute i stugorna.
- Pjuh! Hon kommer berätta hur vansinigt ont det gjorde och vilken smärtlindring hon valde! Prisa gud!

Jag jobbar på en i skrivandets stund. Det är bara det att jag både vill få den rättvis och bra samtidigt som jag battlas med två vilda kids som inte verkar tycka mammas datatid är prio ett. Nä, suga sig stenhårt fast vid tutten samt bajsa fyrtio fulla blöjor om dan (lille). Eller vråltjutandes rusa 28 varv runt i lägenheten i samband med någons sovstunder samt kasta hushållets alla nycklar ut från balkongen på daglig basis (stora) är saker som ligger betydligt högre upp på "vill-göra-listan".

Men jag säger publicering "snart" och hoppas på att det betyder "i veckan" åtminstånne.









Här sover de iallafall sött, mina små.


Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Så fina!! <3
Ser fram emot förlossningsberättelsen, sånt är himla kul! :)

Kram!!

2012-09-10 @ 23:10:08
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Ida

Sötnosar!

2012-09-11 @ 18:24:40
URL: http://iekw.blogg.se
Postat av: carolina

Blev ju själv igångsatt denna gång, så därför är jag EXTRA-nyfiken! *smyghetsarinteallsnähädå*
;)

2012-09-12 @ 08:53:51
URL: http://acarolinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback