Eftersom jag är lika inspirerad till att skriva som en katt på att ta ett långt bad får ni ännu en TAMTAMDADA: lista!



Vad har du på dig?

Idag kör jag Ankeborgstil, alltså tröja och inget under. Jo, jag har trosor. Färg på tröja: Grå.

Hur mår du?
Det anar ni nog. FRUSTRERAD, trött och lite håglös. Men glad.

Vad önskar du just nu?
En förlossning.

Vad har du ätit idag?
Yoghurt. Risifrutti. Vattenmelon.

Vad ska du göra ikväll?
Se på när Jocke och Iris leker. Åååh, njutningen i det!

Vad ska du göra imorrn?
Sova. Eller föda?

Vem saknar du?
Erika, min lillsyrra.

Senaste köp?
1,5 liter cola och refill till tvålen i badrummet. YIIIIHA!

Vad skrattade du senast åt?
Jockes skräckslagna tjut när en geting kom lite nära på balkongen.

Vad grät du senast åt?
Åt utebliven förlossning - såklart.

Vem sov du senast med?
Joakim, och Iris i 180 graders vinnkel mellan oss. Fötterna åt mitt håll.

Vad läser du just nu?
Läser? Hahahahahahahaha. Räknas bloggar och IKEA-katalogen?

Senast sedda film?
"De andras liv". Tysk. Mycket bra.

Vilken svordom använder du mest?
Alla. Kuk allra allra mest tror jag.

(fast oroa er inte, jag har barnlås på munnen och svär till 90% med barnet på ohörbart avstånd).

Vem var den senaste som ringde dig?
Pappa.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej. Inte vad jag vet. Fast svår fråga då man själv inte har någon religion. Nån kanske har smygtrott på gud eller så.

Senast 3 inkomna sms?
Pass. Orkar inte.

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Hej när kommer du?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
... RAST mehehehehehehe!! För att damma av en gammal klassiker sådär.

Vilken är din favoritlukt?
Bensin. Iris nacklukt. Ciggarettrök ute. Varm tallskog.

Vad är du rädd för?
Ni vet, det vanliga. Att någon för mig viktig dör, spindlar och obotliga sjukdommar.

En person du tycker är snygg?
Sigge Eklund. Natasha Khan.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej. Händer typ aldrig.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Oj. Det enda min småbarnsföräldershjärna kan säga på rak arm är "Tjocka fåret" i Fåret Shaun.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Carro.


Vilket språk hade du velat lära dig?
Vilka språk? vill jag ändra frågan till och säger Ryska, Kinesiska, Spanska och Italienska.

Vad för sorts killar faller du för?
Smarta och socialt kompetenta.

Vart vill du åka just nu?
Inte just nu, men om ett halvår. Långweekend i Berlin och tremånaders till New Zeeland.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Vilken tråkig fråga. Jag svarar; inget för ett lika tråkigt svar.





Kommentarer
Postat av: Erika

Åååhh!! Mig av alla människor? :) Jag kan komma och hälsa på i veckan. Prata med dig. Leka med Iris. Prata lite vett med lilla nya i magen med. Kom ut innan morsan får psykbryt på dig innan du ens är född!

Puss ❤

2012-09-03 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback