Så jävla effektiv, alltså!


Ha! Vilken seger! Nu pratar jag inte om Obama, även om det också var en jävla fantastisk vinst! Nä jag pratar om min egen effektivitet den här morgonen. Jo serrni. Har redan hunnit med fsk-lämning, hyfsat lång promenad, frukost (och 11-kaffe framför Malou som värsta pensionären) hängt upp all våt tvätt sen igår (varför så korta tvättider när torkmöjligheterna är usla, hyresvärden?) snabbstädat och kikat in vårens utbud av kurser att efteranmäla sig till. Hitta inget direkt. Är fantastiskt sugen på en avstickare mot genusvetenskap såhär mitt in i marknadsföring och affärsplaneringsexamen, men måste tygla mig något. "Det finns tid för det också..." mumlade jag för mig själv medan jag diskade upp sambons frukosttallrikar och plockade upp hans strumpor från golvet. Ickegenus delux liksom. Suck.

Nu återstår vila i sängen med Filip&Fredriks extrapod ang. valet. Om Ian samtycker vill säga.


Kommentarer
Postat av: J

Alla dessa mäns samtycken man är så djäkla beroende av ;). Läs genusvetenskap medan tid är- sedan hinner man då baskemig inte (bitter över att bara hunnit med alla genusperspektiv ;)). Men vafanken vad kul att du läser marknadsföring och affärsplanering- det är ju typ det jag läst (också).

Du ska inte ta dig en master i Gbg så att jag får undervisa dig lite? :D

2012-11-07 @ 12:51:01
URL: http://www.familypacking.wordpress.com
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Vackra, fantastiska, duktiga vän <3

2012-11-07 @ 15:05:03
URL: http://shesasaint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback