Och träningen, den går som den ska. Jag blir svettig iallafall.




Är lite stolt över mig själv, som nöter på duktigt med träningen. Igår sprang jag min 4:e femkilometrare och pressade tiden med 2.19 minuter (segerdansar). 31.41 stannade klockan på när jag nästan svimfärdig stod utanför porten och kippade efter luft. Men jävlar alltså! Det går framåt och trött ska man ju vara, annars kan det kvitta.

Idag är det hemmaträning som gäller.
Har satt ihop två typer av pass. Ett mage/rygg och ett armar/rumpa/ben.
Men eftersom detta inte är någon träningsblogg känns det meningslöst att skriva ut en massa fysövningar.
Sånt kan va tradigt att läsa då man inte själv är intreserad.
HÄR har ni föresten världens grymmaste brud som är på tok mycket bättre än jag på att skriva om träning. Så in och läs, förundras över Dianas styrka och motivation och bli på köpet lika träningspepp som jag blivit.

Men vad jag kan göra är att ge er en ultimat spotifylista för träning.
TJOLAHOPP!



Kommentarer
Postat av: Diana - Level Up!

Ååååååh! FINA FINA du. Du är så jäkla rar! Tusen tack:D

Och jag är FETT imponerad av dina insatser! HERREGUD jag sptringer typ på den tiden fortfarande efter ett år. Men så har jag ju kommit påa tt jag inte är en löpare, men;) sjukt imponerad och jag hejar från jobbskrivbordet!:D

2012-11-16 @ 11:34:49
URL: http://levelup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback