Kom ihåg det här...


...innan du gnäller på att du är lite trött idag.

JAG är nämligen trött.
JAG ammade konstant 23.30-02.30.
JAG slöt ögonen 02.40 för att äntligen få slumra.
JAG väcktes av illvrålet följt av ett ylande "Maaaaammaaaaaa" 03.05.
JAG knölade ner mig i en 110 lång växasäng.
JAG spenderade sedan timmarna 03.05-05.20 där.
JAG blev under den tiden konstant bombarderad av frågor om att få gå upp och leka/kissa på pottan/läsa bok/äta frukost/väcka pappa.
JAG stapplade in till min älskade säng 05.30.
JAG ammade 05.30-05.50
JAG blev väckt 06.30 av J med orden: "Vakna! Iris är uppe och äter frukost. Måste dra!"
JAG sov 70 minuter inatt.
Hur långe sov du?
Precis.

SHUT THE FUCK UP THEN!



kaxarn'


Kommentarer
Postat av: Bina

Åh tack för dom peppande orden! Det värmde, jag känner mig otroligt frustrerad och gnällig men med ALL rätt! Så kändes underbart att få lite heja heja från er :) kramar

2012-11-14 @ 17:26:15
URL: http://www.binabus.se
Postat av: Pyttianna

De där nätterna är inget roliga ALLS! :(
Hoppas på bättre sömn för er i natt. Mycket drömmar hos lilla I nu antar jag.
Vi har sedan två veckor tillbaka det äntligen lugnare *peppar*peppar* med mardrömmarna, innan det var det kaotiskt ett tag.
Hoppas det lugnar ner sig, sömn är fantastiskt skönt!

2012-11-14 @ 21:15:00
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Också mamma

äää fy vad jobbigt!! Visst blir man helt tokig av såna nätter? Det är nästan så man vill skänka bort ungarna på blocket just i den stunden.

2012-11-15 @ 13:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback