Underbart.

HO HOOO!

Här inne har det ekat nästan pinsamt tomt över helgen.
Och varför - you know the story by now. Barn, helgplugg och allmänt livspusslande, som mixats ihop med bravur om jag får säga det själv. Vilket jag får, för det här är mitt kungarike, och ni mina vänner, är mina undersåtar. Typ.

Pass opp! Här kommer en solig söndag presenterad i instagram-bilder (där jag huserar under namnet oprofessionell2, för er som är intresserade).

balansgång



alltså, vi köpte bara glass... men det här gjorde sig bättre på bild



fint vatten



fin kille



fint väder



fin snel hest



en liten en somnade i vagnen



men vaknade sen och ville leka


Sumering:
En perfekt söndag.

5 av 5
10 av 10
100 på en skala 1-100 där 100 är bäst
I procent: 100% bra

/övertydlighetens moder




Kommentarer
Postat av: Cissi

Äääälskar dina bildinlägg! Du tar så fantastiska bilder!

2012-05-14 @ 18:18:04
Postat av: Pyttianna

Härligt det ser ut! :)

Så skönt att det är ett litet vilddjur inne i din mage också... eller ja, det är ju ett tecken på att de mår bra men inte alltid så skönt kanske! ;)



Tack så mkt. Det är helt otroligt och jag som var så rädd för ytterligare en förlossning är riktigt nöjd och glad över hur förlossningen blev och känner mig så stark nu efteråt!



Klart ni får komma och hälsa på! Säg en dag och tid så kikar ja på hur det ser ut! :)



Kram kram!

2012-05-14 @ 19:53:22
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Johanna

Härliga bilder Matilda!

Ses i morgon! Hejja oss ;)

2012-05-14 @ 21:35:49
URL: http://www.johannaboström.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback