Stand by me.



guten morgen
(briljerer med skoltyskan)

Idag - fortsatt plugg, men ska försöka slänga in lite roliga inlägg här ändå, sedan ska jag masa mig iväg och kolla på Jocke när han spelar match. Inte det att jag tycker det är något att masa sig iväg till, jag älskar att kolla fotboll, särskillt i solen, men det är så jag går nu för tiden - jag masar mig fram. Som en snigel på ben. Lååååååååångsamt mot ett enda bestämt mål, och måste jag byta riktning eller gå tillbaka, ja då blir det kämpigt och jag blir på dåligt humör. Nä, vi gravida (och nu talar jag för alla världens gravida självklart) vill inte göra mer än nödvändigt. Vi vill helst ligga med benen högt i skuggan, bli serverade frukt på framsträckt sliverfat och bli fläktade av palmblad. Aaah.. sikken dröm... 

- Se så pojkar, fläkta på!
- Nej, inte så! Jag vill inte bli förkyld. Fläkta långsamt.
- Men vart är mina druvor nu då? Slut? Spring och hämta ny då!

- OCH DU FÖRESTEN! UTAN KÄRNOR DEN HÄR GÅNGEN ÄR DU SÅ BUSSIG!
odugling! *mummel* *gruff*





Kommentarer
Postat av: Pyttianna

Helt rätt. så lite som möjligt tack.. det är ju kämpigt att röra på lilltån när man är gravid ju... :)

Skönt som sjutton att slippa magen nu ja! :)



Härligt väder för fotboll ja, hoppas matchen gick bra! :)



Tack förtipsen, hoppas jag slipper mer mjölkstockning nu, det gör ju svinont ju.. ajaj...



Kram på er!

2012-05-23 @ 23:14:36
URL: http://www.pyttianna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback