Just breathe.



S H I T vad jag är R A S T L Ö S

Jag är nog lite skadad. Just nu går jag runt på helspänn, beredd att komma på något jag glömt göra och utbrista "noooooooo!" för att sedan på en milisekund pila iväg och göra detta något. Detta något viktiga. Detta något viktiga som... aldrig poppar upp. Detta något viktiga som tydligen inte existerar?

Jag fattar inte. Jag har ju alltid något viktigt som måste göras, måste hinnas, måste fixas.
Snart.
Nu.
Bums.
Genast.
Helst igår.

Och idag... inget?
Kan jag alltså lägga mig på soffan i 5 minuter?
Kan jag verkligen lägga mig fem minuter?

Väntar på en invändning från mitt förnuft, som aldrig kommer.
Ja men... då tror jag fan att jag tar och gör det.



Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Kvinna, lugna ner dig! Du börjar ju gå om mig i stressskalan!

2012-05-31 @ 13:45:56
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Fröken Bella

Carpe Diem! Hahah



P.S. Sjukt fin bild! D.S.

2012-05-31 @ 22:26:55
URL: http://frokenbella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback