Jag kommer.



Ny craving: Sssssspirelloglassssss (läses som Gollum säger My precioussssssssSSSS...).

Alltså, fan.
Det börjar bli pinsamt att langa upp en 5-6 lösprisglassar i Willys kioskbutik och mumla: "till barnet".
Det känns som supers-snälla-trevliga tjejen som jobbar där sett igenom min lögn och förstår att här har vi antaglien att göra med:
1. En behärskad galning
2. En galning
3. En sinnesjuk jävla galning
4. En g..ravid?

Jag vet inte vad det är, men på nått vis käns det bättre att tro att jag är galen än att erkänna att jag äter 5 glassar om dan. Som i slutänden ändå kan ses som typ samma sak.



Kommentarer
Postat av: Sibylla

hahahahahhaha du är för sköööön! :'D

2012-05-17 @ 10:28:15
Postat av: Mami

Ha ha, du är dotter till mig! När jag bar runt på dig åt jag allt!!! När jag slet med Erika åt jag lättfil med kruskakli (jag hade lärt mig något) När jag gick o väntade på babysister Clara åt jag en spirello varje fredag, enkom 95 kalorier och väldigt gott! Akta dig, du kanske blir som jag o mormor Y en vacker dag:)

2012-05-17 @ 11:24:20
Postat av: Evelina

Hejsan!

Vill säga att jag verkligen älskar din blogg, läser den varje dag och du verkar störtskön!

Tänkte passa på att tipsa om något bra för dina barn, det är nämligen så att några vänner till mig håller på med ett projekt att återvinna barnkläder. De har en hemsida så om du är intresserad så är det bara att besöka den, det står mer där!

http://newin.se/



Ha en fortsatt trevlig dag!

Mvh Evelina

2012-05-17 @ 14:29:11
URL: http://nilssonjohansson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Är väl inget att skämmas över :D Du får köpa storpack istället ;) Fast det kan ju vara farligt. Man vill ju inte drabbas av en glassöverdos :(



Och detsamma detsamma och detsamma på kommentaren jag fick :) Inte ofta man hittar kuliga och läsvärda bloggar! Så all cred till Diana för det :)

Vi verkar ju ha rätt liknande livssituationer. Vad pluggar du till?

2012-05-17 @ 16:42:20
URL: http://pickadoll.org
Postat av: Pyttianna

Hihihi... ät på bara och skyll på bebisen i magen, det är ju hen som bestämmer just nu! :)



Kramis!

2012-05-17 @ 22:41:20
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Jeanette

sv: Ja, precis :) Sen pushar man sig själv lite och tankeverksamheten kommer igång. Har man ingen bild på det temat, ja då måste man ju ta tag i kameran helt enkelt :)



Förresten, såg att du också är från Skövde (hittade dig på bloggvy). Kul att läsa lite bloggar från samma stad tycker jag :)

2012-05-18 @ 09:44:26
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback