I want to break free.

AAAAAAAAH!

Stressstressstressstressstressss osv.

Det finns så mycket jag hellre skulle vilja göra än att sitta här med värk i rumpan (av hård stol) och panikplugga två kurser samtidigt. För ett ge er några exempel skulle jag hellre:

1. Sola magen på balkongen
2. Sola fejset på balkongen
3. Ringa vänner och hitta på nått i solen
4. Sova en halvtimme, helst i solen
5. Gå ut och promenera i solen
6. Hämta hem fjunet tidigt från fsk och var ute i solen
7. Gå ner till torget i shorts och köpa jordgubbar och äta dem, i solen
8. Ta en lunch på uteservering i solen
9. Gå ut i solen och fotografera fina saker
10. Vara allmänt ute i solen

Istället sitter jag här med min blåvita vinterhud strl X-Val, kaffekoppen som fyllts på fyra gånger på två timmar och en jävla massa supertrist plugg att ta mig igenom. Blääää!

Till råga på allt kommer jag få skäll på MVC sen för att jag missat provtagningen.
Jag känner mig både ful och astjock, alltså då på sätt som inte är "gravidiga" utan bara fläskiga.
Jag är blek. Jag är trött. Jag har inga kläder som sitter snyggt.
Jag har redovisning torsdag och tenta på fredag.
Jag varken hinner eller orkar nått men vill göra massor.

Och så är det sol.
Och jag måste vara inne...


typiskt.






Telefonen ringde föresten nyss. Det var en uteliggare som ville ha sin frisyr tillbaka.

Men det fick hen inte! Jag trivs mä'n liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback