Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp.




Måndag, igen
.
Efter en bra helg, igen.

Vi har spenderat den långt ute på landet utan dator, utan tankar på annat än närmsta familjen och mat för dagen och utan all stadsstress. Så jävla underbart att jag får gåshud av att tänka på det. Mmm... (nu tänker jag på det).


(fortsätter lite till...)



(...å lite till...)



(Nu-nu-nu släpper jag det...)



(strax)

(...)


Så.
Hej igen!
Åter hos er i tanken.


Veckan som följer lär bli intensiv. Det är examinationer i kurser. Det är tunga tentor och det är MVC-möten, utvecklingsamtal för fjunet, fotbollsmatcher och nån ullaredstur först ut. Sen väntas celebert besök från Australien/Nya Zeeland när Jockes bästis åter sätter fötterna på svensk mark i sällskap av sin "wife to be in just a couple of weeks". Stort och glatt!

Veckan bjuder alltså på blandad kompott av roligt och tråkigt. Lätt och svårt. Stort och litet, ja ni fattar...
Men jag förväntar mig att ni hänger på här inne? Bra. Då kör vi hårt i veckan!

Ps. Slänger upp två i helgen tagna Photo a day-bidrag strax! Ds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback