Tralala lilla molntuss, kom hit ska du få en puss.



Och så gick det ännu en helg. 

Den här badade i sol och innehöll stughäng, ankmatning, lekplatstimmar och soffläge.
Jag är dålig på bloggen på helgen, jag vet. Men destå bättre är jag då på att vara närvarande med Iris. Och det är ju viktigast, eller hur?

Nu väntar en vecka full av hårdplugg. Ny kursstart idag och feta kompleteringar i en gammal (fyfan!).
Men mer pluggtid innebär mer bloggmöjligheter, så vi kommer hänga sjukt mycket här inne i veckan.
Är ni med mig på det?



Kommentarer
Postat av: Camilla

fint liv du har <3

2012-03-27 @ 11:50:39
Postat av: Mathilda

Hur gammal är din dotter :) Väldigt söt är hon :)

2012-03-27 @ 12:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback