Silence is wild.





Ho ho!





Ja, härinne ekar det tomt, det är jag medveten om.
Men! Jag har haft så sjuhelvetes mycket för mig de senaste dagarna, att bloggen hamnat på prio 100. Typ.
Men snart (läs imorgon) är jag tillbaka med buller och bång.
Kanske till å med kan bjuda er på en bild på lilla nya i magen, för igår var vi nämligen inne och kollade läget.
Allt såg: "Mycket bra och helt normalt ut".  Vilket kändes skönt.

Men nu måste jag dra igen! Känner mig lite som coola bruden med tusen järn i elden. Fast sanningen ligger lite mer åt dålig planering. Men det är en annan historia.




Kommentarer
Postat av: Pyttianna

ååå.. ser fram emot bild på lilla pyret! ;)

2012-03-15 @ 21:04:35
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Pyttianna

Tack för tipset! Skall absolut testas! :)



Kram!

2012-03-16 @ 21:58:02
URL: http://www.pyttianna.se
Postat av: Rebecca

Hej ! Ramlade in här och ville bara säga att din blogg är hur cool som helst. Läste igenom några inlägg och skrattade rätt ut flera gånger. Såå rakt och ärligt :)

Keep up the good work !

2012-03-17 @ 13:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback