Wind of change.

 
ÅHOJ!
Här sätter man sig lite sent vid datorn för dagen och inser att "oj, blogg.se har fixat till det lite under natten"
 
 
Jag har tydligen blivit utvald att testa nya blogg.se, hur exclusivt det är har jag ingen aning om, det kanske är ALLA blogg.se använadre som "blivit utvalda" att testa, men må så vara om det är så. jag känner mig stolt och utvald ändå.
 
Och så känner jag mig verkligen som en supertestare. För vet ni? Jag är liksom lite rädd för förändringar, speciellt när sajter fixar om, typ facebook - när man väl lärt sig alla funktionen och navigeringar - då är det dgs att ändra om ALLT! Och jag blir lika jävla lack varenda gång. Typ vrålar: "VAR I HELVETE LIKAR MAN HÄÄÄÄR DÅÅ??!!" som en annan besatt tonåring. och sedan är jag garvid och har mycket svårt för att ta in för mycket information och förändringar på en gång utan att känna en stor lust att gråta okontrolerat och inga sådana tendenser har ännu byggds upp i mitt inre. Så - so fare so good.
 
Samanfattningsvis:
Blogg.se:s nya utformning gillar jag skitmycket.
Alltså, nu har jag ju inte kollat jättenoga på alla funktioner som sig kanske bör innan man recenserar nått...
men ändå!
 
För man kan nu svara direkt på komentarer.
Man kan ha flera kategorier än bara en på ett inlägg.
Man kan tagga! *taggar*
Besökstatestikräknaren känns både uppdaterad och smartare.
Man kan skriva snabbinlägg om man har lite brådis - vilket man ofta har.
Layouten är liksom lättare och inte "såååå 2001" som den gamla
och allt känns, ja jävligt mycket smartare och smidigare.

Hade det här varit FB hade jag letat upp LIKE-funktionen och LIKE:at det här.
Bigtime.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika - Mamma Till Tino & Gravid

Håller verkligen med dig. Är en mycket bättre "sida" nu och den känns mer som 2012 ;)
dock svårt att hitta till en början när man kikade in snabbt bara.
allt bra med er?

2012-06-14 @ 19:57:23
URL: http://Eeaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback