Kick out the epic motherf**ker!

Sverigedemokraterna ökar sedan förra månaden och är i månadens mätning tredje största parti,
något större än Miljöpartiet.


NÄ FY FAN SVERIGE.


Att vakna, slå på datorn och hosta upp kaffe på golvet till den vidriga nyhet om att:

"Sverigedemokraterna ökar sedan förra månaden och är i månadens mätning tredje största parti, något större än Miljöpartiet" (united minds),

får mig att vilja gå och lägga mig igen.
Inte bara lägga mig utan lägga mig under täcket vråla rakt ut i panik.

Fan! Jag trodde bättre om oss, medborgare av detta land. Jag trode vi var lite större, lite starkare, lite bättre människor än att låta det här ske. lIte för bra för att låta oss påverkas av vidriga åsikter och hjärndöda fördommar.

Nä, det här blir en pissdag. Det kan inte bli något annat.

Sverigedemokrater där ute - jag äcklas av att ert parti växer.

Jag äcklas - SÅ.IN.I.HELVETE.




Kommentarer
Postat av: hanna

Sssåååå jävla bra är duuuu!!!

2012-06-04 @ 12:43:26
Postat av: SD-hatare

WOOOOORD!!!!!! Hata sd.

2012-06-04 @ 13:43:55
Postat av: emma

kunde inte sagt det bättre själv!

2012-06-13 @ 09:40:57
URL: http://wordsaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback